برندهای ایرانی

ایران برنده بازی؛ رویداد ملی با محوریت توسعه هویت برند مقاومت در نسل نوجوان

به گزارش توسعه برند؛ در روزهای پساجنگ و با هدف تقویت حس همبستگی ملی، رویداد ملی «ایران برنده بازی» توسط بازی‌سازان حوزه مقاومت و با همکاری فعالان رسانه‌ای و فرهنگی برگزار می‌شود تا نوجوانان و جوانان ایرانی، از طریق بازی‌های دیجیتال، علاوه بر تجربه رقابت و سرگرمی، نقش‌آفرینی در ارتقای هویت برند ملی و ارزش‌های مقاومت را تمرین کنند. این پویش مردمی فرصتی است برای ارتقای برند ایران در ذهن نسل آینده و پررنگ‌شدن پیام وطن‌دوستی و اتحاد ملی در فضای بازی‌های رایانه‌ای.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد ملی «ایران برنده بازی» حرکتی مردمی و نمادین است که با همراهی جمعی از بازی‌سازان، فعالان رسانه‌ای و نهادهای فرهنگی و با هدف تقویت همدلی، وطن‌دوستی و هم‌آهنگی نوجوانان و جوانان با جبهه مقاومت شکل گرفته است. در این پویش، نوجوانان و علاقه‌مندان از طریق بازی‌های موبایلی و کامپیوتری مقاومت، نه تنها از طریق بازی سرگرم می‌شوند، بلکه بر اهمیت اتحاد و همبستگی ملی تأکید می‌کنند.

نوجوانان و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت iranebarande.ir و مشاهده لیست بازی‌های حاضر در این رویداد، نسبت به نصب آنها اقدام کنند.

اما سوال اینجاست که برگزاری این رویداد از طریق نصب این بازی‌ها توسط کاربران، چگونه به فضایی رقابتی در میان شرکت‌کنندگان آن تبدیل خواهد شد؟

نوجوانان و علاقه‌مندانی که نسبت به نصب این بازی‌ها اقدام می‌کنند، باید در حین بازی، فیلم و عکس‌هایی از خودشان تهیه و به کانال @Iranbarande در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

دستورالعمل شرکت در رویداد «ایران برنده بازی»

  1. ابتدا لیست بازی‌های تعیین‌شده از روی سایت iranebarande.ir را نصب کنید و آماده شروع بازی شوید.
  2. بعد از انجام چالش مشخص شده در بازی، تصویری یا ویدیویی با کیفیت و واضح بگیرید.
  3. اگر ویدیو ضبط می‌کنید، گوشی خود را به صورت افقی نگه دارید تا تصویر بهتر و واضح‌تر باشد.
  4. در صورت نیاز، در حین بازی کردن، یک دکلمه با موضوع مقاومت، اتحاد و همبستگی ملی بخوانید.
  5. ویدیو و عکس گرفته شده رو به کانال ما در پیام رسان بله به آدرس @Iranbarande ارسال کنید.
  6. به بهترین ویدیو و عکس گرفته شده جایزه نفیس داده می‌شود.
  7. تمام فعالیت‌ها باید در یک محیط روشن و مناسب انجام شود.
  8. در تصاویر یا ویدیوها، حتماً از هشتگ مخصوص آن استفاده کنید. این موارد را در زیر مشاهده می‌کنید:

هشتگ‌ها: #ایران_برنده_بازی، #ایران-خانه-امن-من

 #ایران-برنده، #برای_وطنم، #ایران_باخت_نمی‌ده

  1. با دیگر شرکت‌کنندگان در بازی‌ها، اهداف بازی را به صورت رقابتی و دوستانه بزنید تا انگیزه و همبستگی بیشتر شود.
  2. دوستان، رفقا و تمامی ایرانیان را دعوت کنید تا در این پویش شرکت کنند و از آن حمایت نمایند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا