برندهای خارجی

انقلابی در دنیای خودروهای برقی: فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۷، خودروی برقی ۲۰ هزار یورویی رونمایی می‌کند!

غول آلمانی صنعت خودرو، فولکس‌واگن، در راستای حفظ جایگاه خود در بازار رقابتی خودروهای برقی، از برنامه‌های خود برای تولید یک خودروی برقی ارزان‌قیمت تا سال ۲۰۲۷ رونمایی کرد. این خودرو که قیمتی در حدود ۲۰ هزار یورو خواهد داشت، گامی مهم در جهت ترویج استفاده از خودروهای برقی و در دسترس قرار دادن این فناوری برای طیف وسیع‌تری از مردم خواهد بود.

به گزارش توسعه برند به نقل از زومیت، فولکس‌واگن می‌خواهد تا سال ۲۰۲۷ یک خودرو برقی کوچک و ارزان‌قیمت (حدوداً ۲۰ هزار یورو) معرفی کند. اقدام فولکس‌واگن به نوعی پاسخی به استقبال روزافزون مشتریان از خودروهای برقی و ارزان‌قیمت چینی به‌حساب می‌آید.

بازار خودروهای برقی شرایط عجیبی را سپری می‌کند. سهم بازار این نوع خودروها در سال‌‌های اخیر به‌آرامی روبه‌رشد بوده اما طبق پیش‌بینی خودروسازان پیش نرفته است. بالا بودن قیمت خودرو های برقی یکی از عمده‌ترین دلایل استقبال پایین مشتریان محسوب می‌شود.

فولکس‌واگن با ارزیابی دقیق شرایط بازار می‌خواهد خودروهای برقی را برای طیف گسترده‌تری از اقشار جامعه دردسترس قرار دهد. توماس شافر، مدیرعامل فولکس‌واگن، بر اهمیت خودرو برقی جذاب و ارزان‌قیمت در پیشبرد پذیرش این خودروها از سوی جامعه تأکید کرد. او به مصرف‌کنندگان اطمینان داد که مدل‌های جدید با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه، از نظر فناوری، طراحی و کیفیت، سطح مطلوبی خواهند داشت.

فولکس‌واگن برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه‌ی خودروهای برقی ارزان‌تر به بازار دارد. کراس‌اوورهای کوچک و ارزان کوپرا و اشکودا (زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن) تا سال ۲۰۲۵ راهی بازار خواهند شد.

درحال حاضر، مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودرو برقی فولکس‌واگن، هاچ‌بک ID.3 است که قیمتش در اروپا از حدود ۴۰ هزار یورو شروع می‌شود.

در ادامه، به برخی از جزئیات بیشتر در مورد این برنامه فولکس‌واگن می‌پردازیم:

  • قیمت: این خودروی برقی جدید با قیمتی در حدود ۲۰ هزار یورو به بازار عرضه خواهد شد که این امر آن را به یکی از ارزان‌ترین خودروهای برقی موجود در بازار تبدیل خواهد کرد.
  • تاریخ عرضه: فولکس‌واگن قصد دارد این خودروی برقی را تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه کند.
  • رقابت: این برنامه در راستای رقابت با خودروسازان چینی که در حال حاضر در حال تولید خودروهای برقی ارزان‌قیمت هستند، انجام می‌شود.

رونمایی از این برنامه توسط فولکس‌واگن، خبر مهمی برای صنعت خودرو محسوب می‌شود و نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ترویج استفاده از خودروهای برقی و در دسترس قرار دادن این فناوری برای طیف وسیع‌تری از مردم است. بدون شک، این اقدام فولکس‌واگن می‌تواند به تسریع روند جهانی گذار به سمت حمل‌ونقل پایدار کمک کند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا