برندهای ایرانی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مبین‌نت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

شرکت ارتباطات مبین‌نت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، فنی و توسعه فناوری‌های نوین، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش توسعه برند، به نقل از روابط عمومی مبین‌نت، این تفاهم‌نامه در اختتامیه رویداد تخصصی «نقش تنظیم‌گری در 5G-AIoT برای توسعه اقتصاد دیجیتال» که در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه در ساختمان مرکزی پژوهشگاه برگزار شد، با حضور علیرضا صیدی، مدیرعامل مبین‌نت و لیلا محمدی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد گردید.

جزئیات و محورهای همکاری

تفاهم‌نامه مذکور بر محورهایی نظیر بهره‌مندی از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیق و توسعه، تبادل تجربیات فنی، خدمات مشاوره تخصصی و توسعه زیرساخت‌های فناوری تاکید دارد. این همکاری می‌تواند زمینه‌ساز تسریع در تحول دیجیتال صنایع کشور و رشد ظرفیت‌های هوشمندسازی باشد.

مبین‌نت؛ پیشگام در تحول دیجیتال

به گفته مدیران این شرکت، مبین‌نت با ارائه راهکارهای جامع در زمینه ارتباطات هوشمند، رایانش ابری و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، همواره نقش اساسی در مسیر تحول دیجیتال کشور داشته است. این شرکت تلاش می‌کند با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، نیازهای صنایع مختلف را رفع کرده و گامی بلند در توسعه اقتصاد دیجیتال ایران بردارد.

انعقاد این تفاهم‌نامه گامی ارزشمند برای رشد تعاملات بین‌بخشی و ارتقای فناوری‌های نوین در کشور است و می‌تواند به‌عنوان الگویی موفق برای همکاری میان صنعت و پژوهش در مسیر تحقق تحول دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا