امین سلامی: بازار بزرگ سفارش آنلاین غذا به رشد برندهای تخصصی و سرمایه انسانی متعهد نیاز دارد

امین سلامی، مدیرعامل تپسی فود، در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال، با اشاره به اهمیت توسعه نیروی متخصص ایرانی و نقش همکاری با زیبال در بهبود خدمات سفارش آنلاین، بر ضرورت رشد پایدار و رقابتپذیر برندهای این حوزه تاکید کرد.
به گزارش توسعه برند، در مراسم رسمی رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال که با هدف معرفی راهکارهای نوین مالی برای کسبوکارها برگزار شد، امین سلامی، مدیرعامل تپسی فود، به بررسی ابعاد مختلف شکلگیری بازار سفارش آنلاین غذا و سرویسهای مرتبط در ایران پرداخت.
سلامی با اشاره به گستردگی و پتانسیل بازار سفارش آنلاین غذا، بیان کرد: «امروز حوزه سفارش آنلاین منحصر به چند بازیگر مشخص نیست و انتظار میرود با توجه به تجربه بازارهای منطقهای مانند ترکیه، رشد و توسعه چشمگیری در تمامی سرویسها «نانوایی، پروتئینی، میوهفروشی، آبمیوه و دیگر حوزهها» داشته باشیم. هر برند بسته به کیفیت خدمات ارائهشده شانس جذب مخاطبین خاص خود را دارد.»
وی در ادامه به مسئله حیاتی نیروی انسانی متخصص پرداخت و افزود: «یکی از چالشهای جدی حال حاضر، تطبیق سازمانها با نیازهای نسل جدید بچههای جوانتر است و همچنین باید برای فرهنگسازی، آمادهشدن برای محیطهای کاری پرچالش و تابآور تلاش کنیم. از سوی دیگر، روند خروج نیروهای متخصص به دلیل شرایط اقتصادی و فرصتهای خارجی چالشی جدی است که برندها باید راهحلی برای جذب و حفظ استعداد بیابند.»
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
مدیرعامل تپسی فود درباره نقش زیبال گفت: «تپسی فود از همان ابتدای فعالیت خود همکاری نزدیکی با زیبال داشته و از سرویسهای متنوع این شرکت بهره گرفته است. این همکاریها در بهبود فرآیندهای پرداخت و مالی نقشی موثر ایفا کردهاند.»