برندهای ایرانی

ارتقای سطح ارتباطی روستاهای عسلویه: گامی در راستای برندسازی روستایی!

با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر، روستای سهموی جنوبی در شهرستان عسلویه به شبکه ملی اطلاعات متصل شد. راه‌اندازی این سایت که با استفاده از تکنولوژی 2G/3G/4G انجام شده است، می‌تواند گامی مهم در جهت برندسازی و توسعه اقتصادی این روستا باشد.

به گزارش توسعه برند به نقل از مهر، علی سملیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی نسبت به عدم پوشش مناسب در روستای سهموی جنوبی، پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل با احداث سایت در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات مرتفع شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: سایت سهموی جنوبی توسط شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) ایجاد شده است و هزینه اجرای این سایت از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

سملیان اظهار کرد: سهموی جنوبی، روستایی از توابع شهرستان عسلویه با ۳۲۰ خانوار و جمعیت ۱۲۲۵ نفر است که با ایجاد سایت همراه، این روستا با تکنولوژی 2G/3G/4G به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی در پایان اظهار کرد: ایجاد سایت ارتباطی در نقاط محروم یکی از شاخص‌های پیشرفت پایدار و جمعیت معکوس به روستاها محسوب می‌شود که باعث گسترش بازار کار روستایی، کاهش جایگاه واسطه‌ها، افزایش بهره‌وری اقتصادی، تقویت صنایع روستایی و کشاورزی، رقابت تولید، برند سازی محصولات و اشتغال زایی در روستاها خواهد شد.

جزئیات بیشتر از پروژه:

  • مکان: روستای سهموی جنوبی، شهرستان عسلویه
  • تکنولوژی: 2G/3G/4G
  • مزیت‌ها: برندسازی روستایی، توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا