برندهای ایرانی

ارتقای تجربه بانکداری دیجیتال با سپینو؛ امکان نقدکردن غیرحضوری چک شبکه بانکی کشور

نسخه جدید اپلیکیشن «سپینو» بانک صادرات ایران با افزودن قابلیت نقدکردن غیرحضوری چک‌های دیجیتال شبکه بانکی و ارائه بیش از ده خدمت نوین دیگر، به‌عنوان یک شعبه هوشمند و کامل روی موبایل، در اختیار مشتریان قرار گرفت و گامی موثر در ارتقای خدمات بانکداری غیرحضوری برداشت.

به گزارش توسعه برند به نقل از بانک صادرات ایران، در نسخه جدید پلتفرم بانکداری دیجیتال (سپینو)، چکنو بانک صادرات ایران به صورت آنی در روز سررسید، نقد شده و به حساب انتخابی کاربر واریز می‌شود. همچنین واگذاری چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها نیز به صورت غیرحضوری انجام و در صورت وصول، در چرخه چکاوک به حساب کاربر واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش، در نسخه جدید پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو) قابلیت‌های جدید دیگری در اختیار کاربران و مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفته که بر اساس آن خدمات چک صیادی مانند ثبت، تأیید، انتقال، تاریخچه و‌ عودت چک صیادی، استعلام صادرکننده چک، استعلام بر اساس اقلام، چک برگشتی و استعلام وضعیت انتقال چک و همچنین وکالتی کردن حساب برای خرید از خودروسازان و بورس کالا و انتقال وجه از طریق  QR codeدر دسترس کاربران است.
علاوه بر این، افزایش و بهبود فرآیند استفاده از اختیارنامه، تقویت بخش اقتصاد و هنر، تنوع در بخش هدیه دیجیتال، بهبود فرآیندهای احراز هویت، اضافه کردن وام قرض‌الحسنه به مجموع تسهیلات درخواستی، ارتقا و بهبود بخش رتبه‌بندی اعتباری، بهبود و تسهیل فرآیند درخواست صدور کارت، تسهیل ورود به پلتفرم و عملکرد نوتیفیکیشن‌ها و همچنین امکان تغییر حساب مربوط به سجام و تنوع بیشتر خدمات پیامک حساب‌های کاربران از دیگر خدمات نوین سپینو است.
بنابراین گزارش، انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، افتتاح حساب، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی و فعال‌سازی پیامک به ترتیب مورد استقبال و استفاده کاربران سپینو از ابتدای بهره‌برداری تاکنون بوده است.
بر اساس تازه‌ترین آمار از استقبال کاربران، روند استفاده کاربران سپینو از خدمات آن از جمله خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض، کارت به کارت و سامانه پل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است. پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو با توسعه و به‌روزرسانی مستمر بر بستر سیستم عامل‌های iOS و Android، امروز به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت و خدمات بانکی و مالی در نظام بانکی کشور تبدیل شده که با تضمین امنیت، از سرعت و دقت مناسبی برای خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز مراجعه به شعب بانک فراهم آورده است.
​خدمات متنوعی چون افتتاح حساب غیرحضوری، ثبت آنلاین درخواست تسهیلات، انتقال وجه هوشمند، کارت به کارت از مبدأ سایر بانک‌ها، پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود و دیگران، خدمات چک صیادی، وکالتی کردن حساب برای طرح‌های فروش خودرو، خدمات خرید نقدی و اعتباری، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنتی، نیکوکاری، رتبه‌بندی اعتباری، رهگیری مرسوله پستی و تهیه و ارسال آنلاین هدیه دیجیتال از مهمترین مزیت‌های این پلتفرم برای بیش از ۴۵ میلیون مشتری بانک و کاربران سایر بانک‌ها است.

 

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا