برندهای ایرانی

اخراج بامدادی در «فلایتیو» یک‌هفته پس از استعفای مدیران ارشد

کارکنان اخراج‌شده فلایتیو می‌گویند «دخالت‌های بی‌جای هلدینگ سرمایه‌گذار» باعث استعفای مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد این شرکت شده است.

«فلایتیو» بامداد شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳، کارکنان خود را از تعدیل ۳۰ نفر در بخش‌های مختلف مطلع کرد.

به گزارش توسعه برند، بر اساس اطلاعات رسیده به دیجیاتو، هفته گذشته و پیش از اعلام اخراج کارکنان نیز «کامیار ایرانی»، مدیرعامل شرکت گردشگری آنلاین فلایتیو همراه با مدیران فنی، مالی، مارکتینگ و منابع انسانی این مجموعه استعفا کرده بودند.

جمعی از کارکنان فلایتیو امروز با قرار دادن پروفایل لینکدین خود در حالت Open to work (آماده استخدام)، متنی مشترک را منتشر کردند. در این متن آمده است: «الآن ما باید غرق در تدارکات برگزاری جشن [۸ سالگی فلایتیو] می‌بودیم اما با قلبی پر از غم، مجبور به ترک این خونه شدیم و “اپن تو ورک” تنها راه باقی‌مانده برای ماست؛ راهی که هیچ‌کدوم دوستش نداریم.»

 

پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین
پست مشترک جمعی از کارکنان اخراج‌شده فلایتیو در شبکه اجتماعی لینکدین

شنیده‌ها حاکی از آن است که علت استعفای مدیران فلایتیو، دخالت سرمایه‌گذاران در مدیریت و ایجاد مشکلات نقدینگی اعلام شده است. در پست مشترک کارکنان اخراج‌شده هم «دخالت‌های بی‌جای هلدینگ سرمایه‌گذار» دلیل مشکلات عنوان شده است. هرچند دیجیاتو نمی‌تواند مستقلاً این موضوع را تایید کند.

فلایتیو که شرکتی صاحب‌نام در حوزه گردشگری است و گفته بود بیشترین بلیت‌های سفر خارجی را در ایران می‌فروشد، در آستانه هشت‌سالگی با این معضلات مواجه شده است. شرکت «ارنیکا» به عنوان سرمایه‌گذار ۷۰ درصد سهام فلایتیو را در اختیار دارد.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا