توسعه برند پلاس

احسان مهدی‌زاده: روابط عمومی و ارتباطات، موتور محرک شهرت و رشد برند

احسان مهدی‌زاده، مدیر ارتباطات توسن‌تکنو، در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال، با اشاره به نقش الگوآفرین ارتباطات سازمانی در ارتقای برند و پیشبرد کسب‌وکارهای مالی، چالش‌های صنعت پرداخت، نقدینگی و اهمیت توجه بیشتر به روابط عمومی را برجسته کرد

به گزارش توسعه برند؛ در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال در هتل پارسیان آزادی، احسان مهدی‌زاده «مدیر ارتباطات توسن‌تکنو» با مروری بر ۱۴ سال تجربه این شرکت در ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک به بیش از ۲۰ بانک و ۱۶ شرکت پرداخت کشور، تاکید کرد: «امروز تیم‌های ارتباطات و روابط عمومی نقش اول را در تقویت شهرت برند (Brand Reputation)، رشد هویت شرکتی و بهبود تصویر برند دارند. با وجود سهم بالای توسن‌تکنو، هنوز چالش آشنا نبودن مدیران و فعالان حتی در استارتاپ‌ها با ظرفیت‌های روابط عمومی پابرجاست.»

مهدی‌زاده افزود: «بزرگترین دستاورد واحدهای ارتباطات، هم‌افزایی دوسویه برای پیشبرد برنامه‌های برندینگ و توسعه کسب‌وکار است. این موضوع فراتر از افزایش برند‌آگاهی (Brand Awareness)، مستقیماً به تقویت پرستیژ و فروش می‌انجامد. روابط عمومی به کسب‌وکارها کمک می‌کند که علاوه بر آگاهی، تصویر ذهنی مطلوب و اعتماد پایدار بسازند.»

وی سال ۱۴۰۴ را یکی از سال‌های سرنوشت‌ساز اقتصاد ایران دانست و گفت: «امسال یا جهش جدی برای رشد کسب‌وکارها رقم می‌خورد یا چنانچه بحران‌های اقتصادی و مشکلات جریان نقدینگی ادامه پیدا کند ممکن است شرکت‌ها با چالش بقا مواجه شوند. تأثیر نقدینگی و نقش سی‌اف‌اوها (CFO) در مدیریت تلاطم مالی کاملاً ملموس است و مهمترین مسئله مدیران سال جدید همین خواهد بود.»

مهدی‌زاده ضمن تقدیر از زیبال و فضای هم‌افزایی رویداد تاکید کرد: «چنین نشست‌هایی فرصت مغتنمی است برای انتقال تجربه و تعامل نزدیک تیم‌های مالی و ارتباطات. این مسیر می‌تواند منجر به اعتبارسازی بیشتر و ارتقای جایگاه کسب‌وکارها در بازار شود.»

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا