برندهای ایرانی

آیا برندهای خارجی از ایران می‌روند؟ فرزانگان هشدار داد

فرشید فرزانگان، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، در توییتی به خروج برخی از برندهای خارجی از ایران اشاره کرد و این موضوع را نشانه‌ای از نگرانی سرمایه‌گذاران خارجی از وضعیت اقتصادی کشور دانست. وی معتقد است که شرایط نامناسب اقتصادی و سیاسی، یکی از دلایل اصلی این خروج‌ها است.

 

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا