برندهای ایرانی

گزارش تصویری پنل تخصصی «ظرفیت‌های برندینگ در آژانس‌های تبلیغاتی» در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، پنل تخصصی «ظرفیت‌های برندینگ در آژانس‌های تبلیغاتی» برگزار شد.

به گزارش توسعه برند، این پنل با حضور با حضور محسن غلام پور، مدیر پنل و اعضای پنل: سام نفیسی، صفا صیرفی و بهرنگ تنکابنی برگزار گردید.

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا