برندهای خارجی

کوکاکولا به دنبال برند نوشابه سالم

 

منابع آگاه اظهار کردند که کوکاکولا در حال پیگیری خرید نام تجاری نوشابه سالم Poppi است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، برخی از منابع اعلام کردند که غول نوشیدنی در آتلانتا یکی از خریداران این شرکت است که همه آنها در مورد اطلاعات محرمانه خواستند نامشان فاش نشود. یک منبع آگاه افزود که هیچ معامله‌ای نهایی نشده است.

یکی از نمایندگان کوکاکولا گفت که این شرکت در مورد شایعات یا حدس و گمان‌های بازار اظهار نظر نمی‌کند. Poppi میزان فروش را فاش نکرده است اما گفته است که پرفروش‌ترین نوشابه در آمازون است. کوکاکولا برای کمک به تنوع بخشیدن به نوشیدنی‌های شیرین، خریدهایی انجام داده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، Poppi در آستین، چیزی را تولید می‌کند که مدعی است جایگزینی سالم برای نوشابه سنتی است که با آب میوه و سرکه سیب تهیه می‌شود. یک قوطی حدود ۲۵ کالری یا کمتر در مقایسه با تقریبا ۱۴۰ کالری در نوشابه کوکاکولا دارد.

پایان

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا