برندهای خارجی

کاهش قیمت برای سوزوکی آمدنی است؟

سوزوکی ژاپن قصد دارد وزن خودروی مدل اصلی را طی یک دهه ۱۵ درصد کاهش دهد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، سوزوکی موتور ژاپن اعلام کرد که قصد دارد وزن هاچ بک کوچک آلتو خود را در دهه آینده ۱۵ درصد کاهش دهد و هدف آن کاهش مصرف انرژی خودرو و به کارگیری این دستاوردهای فناوری در مدل‌های دیگر است. وزن آلتو در حال حاضر ۶۸۰ کیلوگرم است و شرکت امیدوار است که این وزن را ۱۰۰ کیلوگرم کاهش دهد.

تاتسویا ماتسوشیتا، مدیر اجرایی فناوری خودرو سوزوکی گفت اگر وسیله نقلیه سنگین است، ما همچنین باید باتری و موتور را بزرگ‌تر کنیم تا برد طولانی و عملکرد خوب داشته باشیم.

او در رویدادی درباره راهبرد فناوری خودروساز گفت موتورها و باتری‌های کوچک‌تر احتمالاً به سوزوکی اجازه می‌دهند تا قیمت مدل‌های خود را کاهش دهد.

طبق گزارش رویترز، سوزوکی همچنین گفت که برای توسعه نرم‌افزار و فناوری‌های پیشرفته کمک راننده کار می‌کند و امیدوار است به کاهش ترافیک جاده‌های شلوغ در هند که بازار کلیدی این خودروساز است، کمک کند.

پایان

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا