برندهای ایرانی

کارمانیا با پشتیبانی کرمان‌ موتور وارد بازار خودروهای تجاری شد

نخستین محصول گروه خودرو سازی کارمانیا در بیست‌ و‌ یکمین نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از کرمان موتور، خودروسازی کارمانیا در سال ۱۳۸۶ تأسیس و چندی پیش مالکیت آن به کرمان موتور رسید و در دوره جدید فعالیت خود وارد بازار خودروهای تجاری شده است و بدین ترتیب با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز به صورت رسمی ورود خود به بازار خودروهای تجاری را آغاز نمود.
کشنده KMC XT1856 محصول جدید کارمانیا است که با پشتیبانی کرمان موتور به بازار عرضه خواهد شد، پیشرانه این کشنده جدید ۱۲.۵ لیتری ۶ سیلندر دیزلی است که می تواند نهایت قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند.
همچنین کشنده KMC XT1856 دارای سیستم توزین بار وارد شده روی محور عقب است که در اصطلاح عامیانه به آن باسکول دیجیتال می‌گویند. این تکنولوژی که بیشتر روی خودروهای تجاری در حال کار در معادن و پروژه‌های راهسازی دیده می‌شود، برای اولین بار روی یک کشنده مونتاژی در کشورمان نصب شده است.
از دیگر آپشن‌های این خودرو تجاری نیز می‌توان به سیستم‌های نظارت بر نقاط کور (BSD)، ترمزهای دیسکی هر چهارچرخ به همراه ترمز ضدقفل، ترمز هوشمند خودکار، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط‌خوان، هشدار برخورد از جلو، مخزن سوخت ۱۳۸۰ لیتری آلومینیومی، استاندارد حمل مواد خطرناک ADR، با تعلیق بادی چهار بالن در عقب، گرم کن آینه های جانبی، فناوری LED چراغ ها، سنسور باران، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه و TPMS، ورود و خروج بدون کلید، تاخوگراف، بخاری، کولر درجا و یخچال اشاره کرد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا