برندهای ایرانی

هویت بصری جدید حافظیه؛ تجلی زیبایی و حکمت

با رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید حافظیه، تلاش شده تا زیبایی و حکمت نهفته در اشعار حافظ به زبان تصویر منتقل شود.

توسعه برند به نقل از ایسنا؛ با حضور وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و هیات همراه، لوگو و هویت برند حافظیه به عنوان هویت بصری و برندبوک حافظیه برگرفته از آرایه‌ها و المان‌های معماری به عنوان نخستین مرکز تاریخی کشور رونمایی شد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا