برندهای ایرانی

همراه اول؛ برند پیشگام در مناسبت‌محوری با بسته‌های ارتباطی دهه ولایت

همراه اول در راستای تقویت جایگاه برند خود به عنوان اپراتور پیشرو در پاسخ‌گویی به نیازهای ارتباطی مشترکان، همزمان با دهه ولایت بسته‌های ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه عرضه کرد؛ اقدامی که همسو با ارزش‌های فرهنگی و تعهد به تجربه مشتری انجام شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت، بسته های ترکیبی و مقرون به صرفه «شامل مکالمه و اینترنت» را با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان خود ارائه کرد.

این بسته ها از روز جمعه ۱۶ خرداد تا پایان روز شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۴ قابل خریداری و استفاده است.

در قالب این طرح، سه بسته ترکیبی ۱۰ روزه با محتویات «۲ گیگابایت اینترنت و ۲ ساعت مکالمه»، «۶ گیگابایت اینترنت و ۶ ساعت مکالمه» و «۱۰ گیگابایت اینترنت و ۱۰ ساعت مکالمه» برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول طراحی شده که یکی از آنها به‌صورت خودکار و متناسب با الگوی مصرف هر مشترک پیشنهاد می شود.

قیمت این بسته ها نیز از کمترین تا بیشترین حجم به ترتیب ۸، ۲۳ و ۳۹ هزار تومان است.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز شامل «۲ گیگابایت اینترنت انارستان و ۲ ساعت مکالمه ۱۰ روزه» به قیمت ۶ هزار تومان است.

بسته های ترکیبی دهه ولایت برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۲ مربع» و برای مشترکان انارستان از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» قابل فعالسازی است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

امکان خرید این بسته ها به صورت نقدی و غیرنقدی نیز فراهم است و با توجه به اینکه قابلیت تمدید یا رزرو خودکار وجود ندارد، مشترکان می توانند در طول بازه زمانی اجرای طرح، پس از پایان حجم اینترنت یا دقایق مکالمه، مجددا اقدام به خرید بسته ها کنند.

تمامی مشترکان می توانند جهت خرید و استفاده از بسته های ویژه دهه ولایت، از طریق درگاه های «ستاره ۱ مربع»، «Shop.mci.ir» و اپلیکیشن «همراه من» نیز اقدام کنند.

همراه اول با ارائه این بسته های مناسبتی تلاش دارد ضمن گرامیداشت دهه ولایت، امکان بهره مندی هر چه بهتر از خدمات ارتباطی را برای مشترکان خود فراهم کند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا