برندهای ایرانی

هزار مشارکت کاربران اسنپ برای خرید دستگاه ماموگرافی

هجدهمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با مشارکت گسترده کاربران و همکاری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، منجر به تأمین ۷۵۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی شد. این اقدام همزمان با ماه آگاهی‌بخشی سرطان پستان انجام شد و در کنار جمع‌آوری کمک‌ها، کمپین آگاهی‌بخشی اسنپ درباره پیشگیری و تشخیص زودهنگام این بیماری نیز مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی اسنپ؛ طبق اعلام نیاز موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برای مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی، این طرح در بخش نیکوکاری کلاب اجرا شد و کاربران مسافر با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون نیاز به پرداخت هیچ وجهی، در این طرح مشارکت کردند.

اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به این خیریه پرداخت کرد. در مجموع با ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ مرتبه مشارکت کاربران ۷۵۰ میلیون تومان به تأمین بخشی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی اختصاص پیدا کرد.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بیمارستان لقمان حکیم را به دلیل دسترسی آسان، پذیرش انواع بیمه، نرخ پایین تعرفه‌های درمانی و تشخیصی و وجود کادر علمی مجرب در اولویت تجهیز معرفی کرد و دستگاه ماموگرافی خریداری‌شده در این بیمارستان به بهره‌برداری رسید.

 

کمپین گسترده آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان

اسنپ همزمان با اجرای این طرح نیکوکاری کلاب کمپین گسترده‌ای را برای آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان آغاز کرد. این کمپین هم‌زمان با آغاز ماه آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان، ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، اجرا شد. در این کمپین کاربران مسافر علاوه بر مشارکت در تهیه دستگاه ماموگرافی، از طریق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی اسنپ، با روش‌های پیش‌گیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان آشنا شدند.

بخشی از کمپین آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان به مهم‌ترین سرمایه اسنپ یعنی کاربران راننده اختصاص پیدا کرد. باشگاه رانندگان اسنپ از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود آگاهی‌بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، در یک اپیزود از رادیو اسنپ علائم اولیه سرطان پستان، نحوه خودمراقبتی، راه‌های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان به کاربران راننده و خانواده‌های آن‌ها آموزش داده شد.

همچنین، ویدیو آموزشی با همکاری موسسه بهنام دهش‌پور تهیه شد و برای آموزش همکاران اسنپ در اختیار آن‌ها قرار گرفت. در ادامه، بازارچه‌ خیریه‌ای با مشارکت این موسسه‌ برای کارکنان اسنپ برگزار و عواید حاصل از آن به‌طور مستقیم برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان به موسسه خیریه بهنام‌ دهش‌پور اهدا شد. همکاران اسنپ و خانواده آن‌ها در ماه آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان به غربالگری رایگان برای شناسایی زودهنگام این بیماری دعوت شدند. این اقدام با همکاری مرکز جامع تشخیص سرطان بیمارستان برکت انجام شد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

 

سابقه طرح‌های نیکوکاری کلاب اسنپ برای بیماران خاص

اسنپ، علاوه‌بر کمپین آگاهی‌بخشی درباره سرطان پستان، در سال‌های گذشته اقداماتی را برای حمایت از بیماران خاص انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معافیت کاربران راننده مبتلا به تالاسمی، هموفیلی و ام.اس از پرداخت کمیسیون اشاره کرد. اسنپ پیش از این نیز سه طرح‌ نیکوکاری کلاب را با عنوان «کمک به تأمین هزینه‌های درمان کودکان پروانه‌ای» با همکاری خانه ای.بی، طرح «مشارکت در تأمین هزینه‌های نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی» با همکاری موسسه محک و طرح «مشارکت در راه‌اندازی مرکز مشاوره آنلاین افراد دارای اتیسم» با همکاری انجمن اتیسم ایران اجرا کرده است.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می‌کند با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه قدم بردارد. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس [email protected] ارسال کنند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا