برندهای ایرانی

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ

نشست خبری تریگ‌آپ با هدف ارائه جزئیات افزایش سرمایه‌گذاری و مدل جدید سرمایه‌گذاری برگزار شد.

در نشست خبری معرفی مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، هوش مصنوعی، امنیت غدایی، فناوری‌های مالی و سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری این شتاب‌دهنده در مدل جدید میکرو وی‌سی اعلام شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، محمد صادق سبحانی مدیرعامل شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ با اشاره به ۱۰ سال فعالیت این شتاب‌دهنده گفت: ۶۳ سرمایه‌گذاری و ۱۳ خروج موفق و بررسی ۲ هزار ایده و کسب و کار از جمله فعالیت‌های ده سالۀ این شتاب‌دهنده است که تجربه موفقی را در پی داشته.

وی افزود: در بقای هر زیست بوم نوآوری ۲ عنصر نقش آفرینی دارند، یکی استعداد و وجود افراد با انگیزه برای کارآفرینی و دیگری سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است که تریگ‌آپ در هر دو حوزه سابقه قابل قبولی داشته.
سبحانی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری به عنوان شتاب‌دهنده در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از این مبلغ در مدل جدید این شتاب‌دهنده به عنوان میکرو وی‌سی استفاده خواهد شد. همچنین با همکاری نهادهای مختلف دانشگاهی، ترویج کارآفرینی فناورانه در دستور کار ماست.
اسکویی مدیر سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ در خصوص مدل جدید سرمایه‌گذاری این مجموعه گفت: امروزه وی‌سی‌ها مایل به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای رشد یافته هستند و ریسک پذیری کمتری را می‌پذیرند. در زیست بوم جهانی برای رفع فاصله بین کسب و کارهایی که تازه از شتاب‌دهنده‌ها خارج شده اند و کسب و کارهای بلوغ یافته‌ای که جذابیت لازم برای وی‌سی‌ها را داشته باشند، مدل جدیدی با عنوان میکرو وی‌سی پیش بینی شده است.
وی افزود: در مدل سرمایه گذاری میکرو وی‌سی، مبلغ سرمایه‌گذاری نسبت به شتابدهنده ها بیشتر خواهد بود؛ البته ارزیابی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.
اسکویی گفت: تریگ‌آپ در سطح میکرو وی‌سی در نقش یک سرمایه‌گذار همراه ورود پیدا خواهد کرد، به این معنا که به عنوان یک همراه در بخش‌های مختلف راهبری و حمایت از کسب و کارها فعالیت می‌کند. که در نهایت بتواند کسب و کار را به سطح بلوغی برساند که برای سرمایه گذاری وی‌سی‌ها جذاب شود.

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ
وی گفت: مبلغ حمایت از کسب و کارها در مدل میکرو وی‌سی تا ۶ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است که وجود تیم کامل کسب و‌کار، ارائه محصول و سابقه فروش در بازار و مدل کسب و کار اعتبارسنجی شده از جمله ویژگی‌های کسب و کارهایی است که می‌توانند از این مدل استفاده کنند.
اسکویی در پایان هوش مصنوعی و هوشمند سازی صنایع، امنیت غذایی، فناوری های مالی، لجستیک و سلامت و بهینه سازی انرژی را اولویت‌های سرمایه‌گذاری تریگ‌آپ برشمرد و گفت: تلاش داریم تا با توسعه مدل میکرو وی‌سی، حوزه‌های دیگری را هم در سرمایه‌گذاری میکرو وی‌سی جذب کنیم.

استارتاپ هایی که علاوه بر سرمایه نقدی، سرویس راهبری نیز نیاز دارند میتوانند برای بهره مندی از این سرویس ها طرح خود را از طریق وب سایت تریگ‌آپ به نشانی www.trigup.com ارسال نمایند.

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ

درباره تریگ‌آپ بیشتر بدانید:

شتاب‌دهنده تریگ‌آپ

شتاب دهنده تریگ‌ آپ در سال ۱۳۹۳ با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و جوانان با انگیزه اکوسیستم کارآفرینی شروع به کار کرد. این مجموعه با در اختیار قرار دادن شبکه‌ای از متخصصان، سرمایه‌گذاران و افراد موفق داخلی و بین المللی و ارتباط با نهادهای تاثیرگذار این حوزه، کارآفرینان جوان و پویا را در مسیر پر پیچ و خم راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق همراهی می‌کند. تریگ آپ در سال ۱۳۹۶ با پیوستن به شناسا، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشرو در اکوسیستم که یکی از اولین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور محسوب می‌شود، شکل جدیدی به خود گرفت. دانش و تجارب ارزشمند شناسا در زمنیه‌های مدیریت منابع، سلامت، سبک زندگی، فناروی اطلاعات و اینترنت اشیا، در کنار توانمندی‌های ما در زمینه پرورش تیم‌های موفق قرار گرفت و پیمودن مسیر را برای کسب و کارهای نوپا آسان‌تر کرد.

هم اکنون شتاب دهنده تریگ‌‌آپ علاوه بر استارتاپ‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات،‌ حوزه‌های دیگری مانند فناوری‌های سلامت، فناوری‌های مالـی(فین تک)، فناوری‌های آمـوزشی، راهکارهای سبک زندگی و فناوری‌های حوزه مدیریت منابع طبیعی را نیز پوشش می‌دهد تا بتواند از طریق جذب تیم‌های باانگیزه در حوزه‌های مختلف و مشارکت با آنها، گامی موثر در جهت پیشرفت و رفاه جامعه بردارد.

عمده فعالیت تریگ آپ در سه مرحله پیش‌ شتابدهی، شتابدهی و پساشتابدهی صورت می‌گیرد. استارتاپ‌هایی که در مرحله نخست پذیرفته شوند، وارد مرحله پیش‌ شتابدهی شده و از خدمات آموزشی، منتورشیپ و فضای کار بهره‌مند می‌شوند. در صورتی که تیم شما با موفقیت از این مرحله عبور کند، وارد مرحله شتابدهی خواهید شد.

در مرحله شتابدهی، علاوه بر فضای کار و منتورشیپ، از مشاوره حقوقی، منابع انسانی و مالی بهره‌مند شده و سرمایه اولیه نیز دریافت خواهید کرد. امکان ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران نیز از مزایای چشمگیر این مرحله برای استارتاپ‌هاست. در مرحله آخر، علاوه بر تمام خدمات مراحل پیش، شاخص‌های عملکردی شما تعریف و پایش می‌شود.

تریگ آپ گام به گام تا رسیدن به موفقیت همراه شماست و با دانش، تجربه و سرمایه‌های مادی از شما حمایت خواهد کرد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا