برندهای خارجی

مدیرعامل لینکدین: ابزار نگارش مبتنی بر هوش مصنوعی آن‌قدر که انتظار داشتیم محبوب نیست

با وجود استقبال کاربران لینکدین از ابزارهای هوش مصنوعی، به گفته مدیرعامل این شبکه اجتماعی، یکی از قابلیت‌ها کمتر از حد انتظار مورد توجه قرار گرفته است: پیشنهادهای هوش مصنوعی برای بهبود پست‌های لینکدین.

 

«صادقانه بگویم، این قابلیت آن‌قدر که فکر می‌کردم محبوب نشده است»، رایان روسلانسکی در گفت‌وگو با بلومبرگ گفت. او درباره دلیل این موضوع توضیح داد که «نوار ورود» به انتشار پست در لینکدین بالاتر است، چون «لینکدین در واقع رزومه آنلاین شماست.» به گفته او، کاربران می‌ترسند اگر متنی بیش از حد ماشینی یا مصنوعی منتشر کنند، با واکنش منفی و انتقاد مواجه شوند.

 

او افزود: «اگر کسی در پلتفرم‌هایی مثل ایکس (توییتر سابق) یا تیک‌تاک شما را به خاطر استفاده از متن‌های هوش مصنوعی مسخره کند، یک چیز است؛ اما اگر در لینکدین این اتفاق بیفتد، می‌تواند واقعاً بر فرصت‌های اقتصادی آینده‌تان تأثیر بگذارد.»

 

با این حال، روسلانسکی تأکید کرد که در سال گذشته، تعداد فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت‌های هوش مصنوعی در لینکدین شش برابر شده و تعداد کاربرانی که مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی را به پروفایل خود افزوده‌اند ۲۰ برابر افزایش یافته است.

 

او همچنین گفت که خودش هم هنگام ارتباط با مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند:

«هر بار قبل از اینکه ایمیلی برای ساتیا بفرستم، روی دکمه Copilot کلیک می‌کنم تا مطمئن شوم حرف‌هایم در حد و اندازه‌ی هوش ساتیا به نظر برسد!»

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا