برندهای خارجی

متا در برزیل زمین‌گیر شد؛ جریمه ۹ هزار دلاری به خاطر سوءاستفاده از اطلاعات کاربران!

به دلیل استفاده از اطلاعات شخصی کاربران برای آموزش هوش مصنوعی، متا توسط مقامات برزیلی ۹ هزار دلار جریمه شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از برنا، آژانس ملی حفاظت از داده‌های برزیل (ANPD) برای حفظ حریم شخصی کاربران شرکت متا را از استفاده از داده‌ها و اطلاعات شخصی کاربران منع کرد و یکی از سخنگویان متا در این باره گفته است که این شرکت از این تصمیم ناامید شده است و رویکرد آن‌ها با قوانین حریم خصوصی این کشور مطابقت دارد.

در همین راستا شرکت متا فقط ۵ روز کاری مهلت دارد تا علاوه بر اصلاح خط‌ مشی حفظ حریم خصوصی خود، استفاده از اطلاعات شخصی کاربران در پست‌های عمومی برای آموزش هوش‌مصنوعی مولد را متوقف کند. در صورت عدم رعایت این قانون، این شرکت روزانه ۵۰ هزار رئال برزیل (حدود ۹ هزار دلار) جریمه می‌شود.

متا هم در این خصوص استدلال کرد که بدون داده‌های کاربران اتحادیه اروپا، تنها می‌تواند به آن‌ها تجربه‌ای درجه دو ارائه دهد و مدل‌های هوش ‌صنوعی باید با زبان‌های مهم هر منطقه، فرهنگ یا موضوعات پرطرفدار آموزش ببینند، در غیراین صورت، عرضه ابزار‌های هوش‌مصنوعی با تاخیر مواجه می‌شود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا