اقتصادی

فولکس‌واگن به نام‌های مرسوم برمی‌گردد

اظهارات یکی از مدیران فولکس‌واگن نشان می‌دهد این خودروساز در حال پیوستن به گروه رو به رشدی از برندهاست که ساختار نامگذاری خودروهای برقی خود را تغییر داده و به نام‌های مرسوم‌تر روی می‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، در حال حاضر، فولکس‌واگن یکی از برندهای خودروسازی است که خانواده‌ای از خودروهای برقی را تحت ساختار نامگذاری متمایز و گیج‌کننده‌ای از حروف و اعداد می‌فروشد.

این خبر از «مارتین ساندر»، مدیر فروش فولکس‌واگن منتشر شده است. «ساندر» به روزنامه اتریشی«اتو اند ویرتسچافت»( Auto & Wirtschaft) اعلام کرد که خودروهایی با برند «آی دی» ( ID)، حداقل در دو مدل آینده، دوباره نام‌های مناسب خواهند گرفت.

این تغییر، خبر بسیار خوبی برای مصرف‌کنندگان است، اما لزوما به این معنی نیست که فولکس‌واگن نام‌های گیج‌کننده موجود مانند ID.4 و ID.7 را کنار خواهد گذاشت. با این حال، این نام‌ها در عمل، ترکیبی دست و پا گیر از حروف و اعداد هستند که با سردرگمی ناشی از علائم نگارشی بدتر هم می‌شوند.

طبق گزارش وب‌سایت «رود اند تراک»، طرفداران فولکس‌واگن که به دنبال نام‌های ساده و جذابی مانند «گلف» (Golf)، «پاسات» (Passat) یا «جتا» (Jetta) برای خودروهای برقی جدید خود هستند، تا زمانی که این برند نام‌های سنتی‌تر خود را برای خودروهای برقی خود اعلام کند از این مشکل، نجات نخواهند یافت.  با این حال، تا آن زمان، اظهارات «ساندر» نشانه خوبی است که فولکس‌واگن از نامگذاری‌های گیج‌کننده، فاصله می‌گیرد.

پایان

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا