توسعه برند پلاس

سعید زاهدی در رویداد جایزه رعنا؛ فناوری و نوآوری راه‌حلی برای عدالت آبی

سعید زاهدی، فعال اجتماعی، در رویداد جایزه رعنا با اشاره به گذشته تاریخی مدیریت آب در ایران و اهمیت فناوری‌های بومی، بر نقش رویدادهایی مانند رعنا در ترویج نوآوری برای خلق برابری و کاهش نابرابری آبی تأکید کرد.

به گزارش توسعه برند؛ سعید زاهدی، فعال حوزه اجتماعی، در رویداد جایزه رعنا با بیان اینکه بحران کم‌آبی همزاد تاریخ ایران است، گفت: اجداد ما با توسعه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های بومی مانند قنات‌ها و روش‌های ذخیره آب، توانستند با این چالش بزرگ مقابله کنند.

 

او افزود: تمدن‌هایی چون قشم و کویر یزد، با بهره‌گیری از نوآوری و دانش بومی، آب را ذخیره می‌کردند و حتی ساختارهای اجتماعی و معماری بر پایه حفظ و استفاده بهینه از آب شکل گرفته بود.

زاهدی همچنین خاطرنشان کرد: رویداد رعنا با هدف حمایت از پروژه‌های فناورانه و نوآورانه، به دنبال ترویج عدالت و برابری در دسترسی به آب است. قرار است دبیرخانه این رویداد هر ماه یک پروژه برتر را در حوزه فناوری برای برابری معرفی کند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

 

وی در پایان از همه فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری و نوآوری دعوت کرد تا با مشارکت خود، رعنا را به جریان مؤثری برای حل بحران آب و کاهش نابرابری‌ها در کشور تبدیل کنند.

 

بیشتر بخوانید:

رویداد رعنا برگزار شد؛ پیشرانی نوآوری و فناوری برای رفع محرومیت و توسعه برند ایران

دکتر بابالو در رویداد جایزه رعنا: مدیریت علمی و نوآورانه آب، رمز توسعه و حل بحران در مناطق محروم ایران

دکتر واعظ مهدوی در رویداد جایزه رعنا: توسعه شرق کشور بدون حل مسئله آب و ترویج نوآوری ممکن نیست

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا