برندهای ایرانی

جوابیه فیلیمیوم در راستای بیانیه فیلیمو ‌

«با توجه به رویکرد فراقانونی فیلیمو در ایجاد فضای رسانه‌ای کذب ‎علیه‏ برند فیلیمیوم، این برند حق پاسخگویی را برای خود در فضای ایجاد
شده توسط فیلیمو محفوظ می‌داند.

نکات‏ زیر درباره حوزه فعالیت و عملکرد فیلیمیوم شایان ذکر است:

فیلیمیوم یک رسانه مستقل بوده و محتوا؛ قیمت گذاری و تبلیغات کاملا منحصر به فرد خود را دارد و هیچ شباهتی به پلتفرم‌های دیگر موجود در بازار ندارد.

فیلیمیوم از روز اول فعالیت با اخذ کلیه مجوزهای لازم اقدام به ارائه سرویس نموده است.

برند فیلیمیوم از ترکیب فیلم و پریمیوم به معنای محتوای با کیفیت و غنی ایجاد شده و از نظر نامگذاری ارتباطی به ‎سایر‏ پلتفرم‌ها ندارد.

با ترجه به ‎قیمت‌های‏ بالای ‎سایر‏ پلتفرم‌ها، فیلیمیوم اقدام به ارائه بسته‌های اقتصادی و تخفیف‌های ویژه کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

تمرکز فیلیمیوم بر ارائه محتوای با کیفیت بر اساس نیاز مشتریان در بازار ‎رقابتی‏ ایران است.

فرآیند خرید اشتراک در فیلیمیوم شفاف بوده و از لحظه نخست بر مزیت رقابتی خود که ارائه بسته محتوایی ارزان قیمت است تکیه
نموده است. همچنین فیلیمیوم از هرگونه شفاف‌سازی برای مشتریان استقبال نموده و انتخاب مشتریان بر اساس آگاهی کامل را ملاک
عمل قرار می‌دهد. کارشناسان پیشتیبانی فیلیمیوم همواره در حال پاسخگویی به ابهامات و اطمینان از سرویس‌دهی کامل سامانه
می‌باشند.

در نهایت پیشتهاد می‌گردد که فیلیمو به جای تخریب اینچنینی رقبا بر روی سرویس, محتوا و تبلیغات خود تمرکز نماید.»

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا