برند سایپا با برگزاری گردهمایی کوییک RS سواران، مسیر تعامل مستقیم با مشتریان را هموارتر کرد

در راستای سیاستهای کلان گروه خودروسازی سایپا در زمینه تقویت برند، ارتقای تجربه مشتری و شناسایی نقاط قابلبهبود محصولات، گردهمایی ویژهای با حضور مالکان کوییک RS در شرکت پارسخودرو برگزار شد. این رویداد با هدف پایش نظرات مصرفکنندگان، ایجاد ارتباط دوجانبه با مشتریان و بهبود خدمات باشگاه مشتریان، بهعنوان گامی روبهجلو در برندسازی تعاملی سایپا ارزیابی میشود.
به گزارش توسعه برند به نقل از سایپا؛ گردهمایی کوییکRS سواران در راستای سیاستها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا در زمینه مشتریمداری، شناسایی نقاط قوت و قابلبهبود محصولات تولیدی و همچنین ارتباط و تعامل دوجانبه با مصرفکنندگان محصولات و تقویت و ارتقاء خدمات به باشگاه مشتریان در شرکت پارسخودرو برگزار شد.
در ابتدای این گردهمایی، جمعی از کوییکRS سواران درحضور مدیران و متخصصان واحدهای فنی و مهندسی شرکت پارسخودرو به بیان نقطهنظرات و دیدگاههای خود در خصوص این خودرو پرداختند.
در ادامه، مهندسان شرکت پارسخودرو، به ارائه گزارش درخصوص فرایند تولید و مونتاژ محصول کوییک RS پرداخته و اصلیترین ویژگیها و قابلیتهای این خودرو را برشمردند.
همچنین اجرای مسابقه کوییک RSسواران در پیست آزمون خودرو در شرکت پارسخودرو از دیگر برنامههای این گردهمایی بود که با استقبال شرکتکنندگان مواجه شد.
گفتنی است تعامل با مصرفکنندگان محصولات و ضرورتهای امر مشتریمداری و ارائه خدمات پس از فروش، در کنار انجام برنامههای افکارسنجی و پایش نقطهنظرات مردمی، از جمله اهداف برگزاری این مراسم بوده است.