برندسازی اسباببازی ایرانی با طراحیهای متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر لزوم برندسازی اسباببازی ایرانی، خواستار طراحی اسباببازیهایی متناسب با فرهنگ غنی ایران برای انسجام بیشتر نسل آینده با این فرهنگ شد.
به گزارش توسعه برند به نقل از مهر، در حالی که سهم ایران از صادرات اسباببازی در دنیا ناچیز است، محمود سیجانی، مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۳ بر لزوم برندسازی اسباببازی ایرانی و طراحی اسباببازیهایی متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی تاکید کرد.
سیجانی با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از نظر کیفی در وضعیت مطلوبی قرار دارند و قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارند، گفت: «ما باید با تمرکز بر برندسازی و طراحی اسباببازیهایی که هویت ایرانی دارند، به دنبال افزایش سهم خود در بازار جهانی اسباببازی باشیم.»
وی در ادامه افزود: «اسباببازی نقش مهمی در تربیت و آموزش نسل آینده دارد و ضروری است که فرزندان ما با فرهنگ و هویت خود از طریق اسباببازیهایی که استفاده میکنند آشنا شوند.»
مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به پتانسیلهای موجود در صنعت اسباببازی ایران، گفت: «این صنعت نه تنها ارزش افزوده بالایی دارد، بلکه آلایندگی کمتری داشته و اتفاقاً آب بر هم نیست.»
سیجانی در پایان سخنان خود از تشکیل اتاق فکری در دفتر اداره صمت استان تهران با حضور نمایندگان صنعت اسباببازی برای رفع دغدغههای فعالان این حوزه خبر داد.