برندهای خارجی

انقلاب در تبلیغات تیک‌تاک: آواتارهای هوش مصنوعی، موانع زبانی را در هم می‌شکند!

پلتفرم محبوب تیک‌تاک از نوآوری جدیدی در زمینه تبلیغات رونمایی کرد. این شرکت از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات چندزبانه استفاده خواهد کرد. این ابتکار عمل جدید، به تیک‌تاک کمک می‌کند تا با عبور از موانع زبانی و ترجمه، به مخاطبان بیشتری در سراسر جهان دست پیدا کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از دیجیاتو، تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل‌تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدفشان کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعه‌اند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید به این منظور هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان می‌دهند در محتوایشان ارتباط واقعی‌تر و انسانی ایجاد کنند که در آن نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم سفارشی هستند و شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برندتان آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک، را مشاهده می‌کنید. شاید در نگاه اول، متوجه نشویم این فرد واقعی نیست اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او این مسئله را درمی‌یابیم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه‌ بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوایشان را به بیش از ۱۰ زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای، دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

درمجموع، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را با هوش مصنوعی به‌سادگی جذب کنند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا