برندهای خارجی

اخراج گسترده در جنرال موتورز؛ ضربه به برند یا فرصتی برای بازسازی؟

تصمیم جنرال موتورز برای اخراج بیش از هزار کارمند، پرسش‌هایی را درباره آینده این برند مطرح کرده است. آیا این اقدام به عنوان یک ضربه به برند تلقی می‌شود یا فرصتی برای بازسازی و تحول؟

به گزارش توسعه برند به نقل از مهر، این شرکت با تایید اخراج کارمندان در بیانیه ای اعلام کرد: ما همزمان با ساخت آینده جنرال موتورز، باید برای دستیابی به سرعت و اعتلا ساده سازی هایی انجام دهیم، گزینه های پر ریسک انتخاب کنیم و سرمایه گذاری هایی را در اولویت قرار دهیم که بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.

به گفته شرکت اخراج نیروها به دلیل کاهش هزینه ها انجام نمی شود، بلکه پس از بررسی عملیات های شرکت پس از کناره گیری مایک آبوت نائب مدیر اجرایی بخش نرم افزار و خدمات در ماه مارس انجام شده است.

به نقل از رویترز، آبوت در سال ۲۰۲۳ میلادی برای گسترش تلاش های جنرال موتورز جهت توسعه نرم افزار استخدام شد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا