کسب و کار

۲ عامل مهم در موفقیت یک مرکز دندانپزشکی

پایگاه خبری توسعه برند، شاید در گذشته با نبود امکانات امروزی و خلأ فضاهای مناسب جهت تبلیغات و جایگاه‌سازی ، تبدیل شدن به یک برند قدرتمند دندانپزشکی، کاری سخت و زمان‌بر بود، اما امروزه با وجود زیرساخت‌های قدرتمند تبلیغاتی و وجود علم برندسازی و مارکتینگ و استفاده از مشاورین باتجربه در این حوزه، بتوان راه صد ساله را یک‌شبه طی کرد و در مسیر صحیح قرار گرفت.

البته که در نظر گرفتن آیتم‌های مختلف برندسازی و مارکتینگ مجموعه‌های پزشکی و دندانپزشکی و اجرایی کردن آن یک‌شبه انجام نمی‌شود و نیاز به صرف زمان و هزینه دارد. ولی اگر به‌صورت اصولی و با چشم‌انداز دقیق و صحیح انجام شود، نتایج ویژه‌ای را در پی خواهد داشت.

هوش مصنوعی در برندینگ و مارکتینگ دندانپزشکی

امروزه یکی از مزیّت‌های دندانپزشکی، وجود علم و تکنولوژی نوظهور دیجیتال و همین‌طور استفاده از هوش مصنوعی، خصوصاً در طراحی‌های لبخند دیجیتال ویا طراحی گاید های جراحی است.

در حال حاضر در دندانپزشکی، تخصص‌های زیبایی، ایمپلنت، و پروتز به‌لحاظ ماهیت کاری، جایگاه‌های ویژه‌ای را در قالب برندسازی مجموعه‌های ویژه در شهرهای مختلف دارند، به‌عنوان مثال خدمات دندانپزشکی زیبایی دیجیتال، طراحی لبخند دیجیتال استفاده از گایدهای طراحی شده برای درمان‌های ونیرکامپوزیت و یا استفاده از 3D Printer و یا میلینگ ماشین‌ها در جهت تراش روکش‌های سرامیکی و یا لمینت‌های سرامیکی از جمله مزیت‌های رقابتی ویژه‌ای هستند که در تخصص دندانپزشکی زیبایی دارد.

همین‌طور در کاشت ایمپلنت‌ها خصوصاً ایمپلنت‌های فول فک، استفاده از علم دیجیتال و مدل‌سازی‌ها قبل از کاشت و استفاده از گایدهای طراحی در جهت افزایش دقت و کیفیت کاشت ایمپلنت و همین‌طور ارائه پروتز موقت در یک جلسه با استفاده از پرینترهای ۳ بعدی از جمله مزیت‌های رقابتی یک مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دیجیتال و فوری است که می‌تواند ورودی زیادی از بیمار را به‌همراه داشته باشد.

موفقیت در این حوزه برندسازی مراکز دندان پزشکی حاصل جمع ۳ پارامتر است؛

  1. توجه دندانپزشک و تسلط به درمان‌های دیجیتال روز دنیا
  2. تیم‌سازی صحیح در حوزه‌ی برندسازی و اجرا
  3. داشتن استراتژی‌های قوی مارکتینگ.

هر یک از آیتم‌های بالا در صورت عدم وجود آیتم دیگر، کاربردی و اثرگذار نخواهد بود. به‌عنوان مثال، در حوزه‌ی کاشت ایمپلنت دیجیتال در شهر تهران، مرکز فوق‌تخصصی ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ (www.drbirang.com) از جمله مراکز معتبر و برجسته در حوزه‌ی کاشت ایمپلنت فوری در تهران است که کلید موارد بالا با نظارت و مشاوره مجموعه لارن مارکتینگ برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

در این مجموعه از مجهزترین اسکنرها، پرینترها، و میلینگ‌های دندانپزشکی استفاده شده است و قابلیت ارایه‌ی خدمات با کیفیت کاشت ایمپلنت را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت دارد.

علاوه بر زیرساخت‌های قوی در حوزه‌ی درمان، کلیه نیازمندی‌ها در خصوص برندسازی و مارکتینگ این مجموعه به‌صورت یک استراتژی منسجم با بررسی دیگر رقبا در این عرصه، برنامه‌ریزی و اجرا شده است و نتایج این ترکیب اجرایی به‌خوبی در قالب جذب بیماران داخلی و خارجی خود را نشان داده است.

بنابراین رعایت اصول برندسازی دیجیتال مارکتینگ اصولی می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب بیماران بالقوه داشته باشد و سرعت رشد برند پزشکی را افزایش دهد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا