کسب و کار

بازرگانی ایران زمین بزرگترین واردکننده و فروشنده لوازم تابلوسازی

پایگاه خبری توسعه برند، یکی از روش‌های موثر در تبلیغات و همچنین افزایش فروش محصول، استفاده از تابلو می‌باشد. همانطور که می‌دانید، امروزه برای تبلیغات از انواع روش‌ها استفاده می‌شود. اما؛ تنها چیزی که بیشتر از همه مشتری‌ها را جذب می‌کند، تابلوست. به همین دلیل هم کمپانی‌های مختلف تابلوسازی، روش‌های متفاوتی را در این زمینه پیش گرفته‌اند. تابلوها انواع مختلفی داشته و برای ساخت هر یک از آن‌ها، وسایل و لوازم مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. از آنجایی که کمپانی‌هایی مختلفی در این زمینه در حال فعالیت هستند، می‌توانیم بگوئیم که لیست قیمت لوازم تابلوسازی در شرکت‌های مختلف، متفاوت است. اگر شما نیز می‌خواهید با انواع تابلو و لوازم تابلوسازی آشنا شوید و یا اگر به دنبال اطلاع از بروزترین لیست قیمت لوازم تابلوسازی هستید، ادامه این مقاله از بازرگانی ایران زمین را مورد مطالعه قرار دهید.

تابلوسازی

تابلو در واقع یک روش تبلیغاتی حرفه‌ای است که با استفاده از آن، محصولات به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی می‌شوند. در حقیقت، تابلو بهترین و موثرترین روش برای معرفی و رونق کسب‌وکار و همچنین جذب مشتریان می‌باشد. فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما بزرگ است یا کوچک! استفاده از یک تابلو تبلیغاتی جذاب در ابعاد مناسب می‌تواند کسب‌وکار شما را به درستی به دیگران معرفی کند. در واقع می‌توانیم بگوئیم که تابلوسازی و استفاده از تابلوهای مناسب برای معرفی و شناساندن کسب‌وکار به مشتریان، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. از این رو؛ صنعت تابلوسازی روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و افرار بسیاری مشغول تولید، خرید و یا فروش انواع مختلفی از تابلوها هستند. اگر شما نیز به تازگی در این صنعت مشغول به کار شده‌اید، برای خرید لوازم و یا وسایل مورد نیاز برای تابلوسازی کافیست به وب‌سایت بازرگانی ایران زمین مراجعه نمایید. شما با ورود به این سامانه می‌توانید از بروزترین لیست قیمت لوازم تابلوسازی مطلع شوید!

مزایای استفاده از تابلو

همانطور که گفتیم؛ استفاده از تابلو برای انجام تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر، به عنوان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی شناخته می‌شود. افراد می‌توانند از تابلوهای جذاب و  متنوع در خیابان‌ها و معابر پررفت‌و‌آمد استفاده کرده و کسب‌وکار جدید خود را در کم‌ترین زمان ممکن به دیگران معرفی نمایند. علاوه بر جذب مشتریان بیشتر و همچنین معرفی سریع‌تر کسب‌و‌کار، ماندگاری و دوام بسیار خوب تابلو، باعث شده است که افراد برای تبلیغ و یا معرفی کسب‌و‌کار خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنند. امکان تغییر در طرح و موضوع تابلو، هزینه پایین تبلیغات و عدم محدودیت در مکان تبلیغات، از دیگر ویژگی‌های تابلو به شمار می‌روند. تمامی این دلایل باعث شده‌اند تا افراد برای انجام تبلیغاتی به‌صرفه از تابلو استفاده نمایند. اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار امروزی و پردرآمد هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تابلوسازی را امتحان کنید. برای خرید لوازم و همچنین مشاهده لیست قیمت لوازم تابلوسازی، می‌توانید به سایت ایران زمین، واردکننده و تولیدکننده انواع لوازم تابلوسازی مراجعه نمایید.

بازرگانی ایران زمینانواع تابلوها

حال که با تابلوسازی و همچنین مزایای استفاده از آن آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده که با انواع تابلوها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تابلوهایی که برای انجام تبلیغات و یا معرفی کسب‌وکارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع مختلفی دارند. کمپانی‌های مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت کرده و انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی را به فروش می‌رسانند. این کمپانی‌ها بسته به این که خریداران چه نوع تابلوهایی را سفارش دهند، به لوازم مختلفی نیاز دارند. تابلو روان، تابلو بنر، تابلو نئون، تابلو ال ای دی، تابلو فلزی، تابلو چلنیوم، تابلو بک لایت، تابلو ای ای دی، تابلو فلکس، تابلو حکی و … از انواع تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌روند. برای خرید لوازم و همچنین اطلاع از لیست قیمت لوازم تابلوسازی می‌توانید به بازرگانی ایران زمین مراجعه کرده و نسبت به خرید این لوازم به صورت عمده اقدام نمایید.

انواع لوازم تابلوسازی

قبل از خرید لوازم تابلوسازی، باید نوع تابلو را مشخص کنید. چرا که برای ساخت انواع مختلفی از تابلوها به لوازم متفاوتی نیاز است. شما می‌توانید نوع تابلو را مشخص کرده و با مراجعه به سایت ایران زمین از لیست قیمت لوازم تابلوسازی اطلاع پیدا کنید. در این صورت قادر خواهید بود هزینه‌ها را برآورد کرده و سود خود را حساب کنید! بسته به نوع تابلو تبلیغاتی، می‌توانید وسایل مخصوص خود را به صورت عمده از سایت ایران زمین، بزرگ‌ترین واردکننده و تولیدکننده لوازم تابلوسازی، خریداری نمایید. منبع تغذیه، کریستال، ورق کامپوزیت، ورق پی وی سی، ال ای دی، اس ام دی، ورق پلکسی گلاس، رول چلنیوم و لبه سوئدی، از انواع لوازم تابلوسازی به شمار می‌روند. شما می‌توانید هر یک از این وسایل را به صورت عمده از وب‌سایت ایران زمین خریداری نمایید.

بازرگانی ایران زمینلیست قیمت لوازم تابلوسازی

اگر به دنبال خرید وسایل و لوازم مورد نیاز برای تابلوسازی هستید و می‌خواهید از لیست قیمت ملزومات تابلوسازی اطلاع پیدا کنید، کافیست در ادامه این مقاله از بازرگانی ایران زمین ما را همراهی نمایید. قیمت خرید لوازم تابلوسازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه این مقاله عوامل موثر در قیمت خرید هر یک از لوازم تابلوسازی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

منبع تغذیه: انواع مختلفی از منبع تغذیه در کشور وجود دارند. این منبع بر اساس کارکرد، برند تولیدکننده و همچنین مصرف، دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد.

کریستال: نام برند سازنده و همچنین کیفیت کریستال‌ها در قیمت خرید این نوع وسیله تابلوسازی موثرند.

ورق کامپوزیت: ضد حریق‌ بودن ورقه‌ها، ضخامت و خلوص آن‌ها و همچنین نوع متریال به کار رفته در هر یک از این ورقه‌ها، در قیمت خرید ورق کامپوزیت تاثیر دارد. طرح و رنگ اولیه نیز از دیگر مواردی هستند که قیمت خرید این محصول را تغییر می‌دهند. شما می‌توانید لیست قیمت لوازم تابلوسازی سایت ایران زمین را مشاهده کرده و انواع ورق‌های کامپوزیت را مشاهده نمایید.

ورق پی وی سی: نوع برند، اندازه‌های برش CNC، کیفیت و ابعاد ورقه‌های پی وی سی در قیمت خرید این محصول تاثیر بسزایی دارند.

ورق پلکسی گلاس: از جمله مواردی که در قیمت خرید ورق پلکسی گلاس موثرند، می‌توانیم به ضخامت و ابعاد آن‌ها اشاره کنیم.

رول چلنیوم: رول‌های چلنیوم بر اساس کیفیت، برند، خاصیت، پهنا، ضخامت و همچنین رنگ رول از قیمت‌های مختلفی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید تمامی این موارد را در نظر گرفته و با در نظر داشتن لیست قیمت لوازم تابلوسازی، قیمت‌های بازرگانی ایران زمین را با دیگر سایت‌ها و کمپانی‌ها مقایسه نمایید.

ال ای دی و اس ام دی: یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای ال ای دی هستند. برای ساخت این تابلوها از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌شود. شدت نور، کیفیت و برند از جمله مواردی هستند که روی قیمت خرید این لامپ‌ها تاثیر می‌گذارند.

لبه سوئدی: لبه سوئدی یکی دیگر از لوازمی است که برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت و تولید این لبه‌ها از وسایل و متریال‌های مختلفی همچون؛ پلکسی گلاس، استیل، پلکسی گلاس آیینه‌ای، تکه‌های کریستال و مولتی استایل استفاده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نوع و همچنین کیفیت این متریال، نسبت به خرید لبه سوئدی اقدام نمایید. برای این کار کافیست به سایت ایران زمین مراجعه کرده و بعد از مشاهده لیست قیمت لوازم تابلوسازی، نسبت به خرید عمده و یا سفارش لوازم مورد نیاز خود اقدام نمایید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا