توسعه برند پلاس

۸۰ درصد از تولیدات چاپخانه هودیس پارس به اروپا و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود

مدیرعامل چاپخانه هودیس‌پارس گفت که حدود ۸۰ درصد از تولیدات چاپخانه هودیس پارس به اروپا و حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌شود و حدود ۲۰ درصد صادرات اولیه و ۴۰ درصد صادرات ثانویه داریم و مابقی برای فروش داخلی استفاده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند،  امیر هومن محمدی مدیر‌عامل چاپخانه هودیس پارس در رابطه با عملکرد این چاپخانه اظهار کرد: « ما به صورت تخصصی سعی کردیم علم این کار را از چاپخانه‌های مشهور خارجی یاد بگیریم و استفاده کنیم. ما تا ۸۰ درصد در حوزه صدور این محصولات به اروپا و حاشیه خلیج‌فارس موفق بوده‌ایم. حدود ۲۰ درصد صادرات اولیه و ۴۰ درصد صادرات ثانویه داریم و مابقی برای فروش داخلی استفاده می‌شوند.»

 

او در ادامه گلایه ای از رئیس جمهور دولت چهاردهم کرد و گفت: «قیمت دستوری دارو، به صنعت چاپ و دارو صدمه زده است. به دلیل صرف نکردن تولیدکنندگان صنعت چاپ، قیمت ها پایین می‌آید. همچنین به دلیل مواد اولیه بی‌کیفیت، کیفیت دارو پایین می‌آید. به نظر من راهکار این مشکل سوبسیت دادن دولت به بیمار است.»

 

محمدی ویژگی متمایز چاپخانه خود را با سایر چاپخانه‌ها را اینگونه بیان کرد: «ویژگی مهم چاپخانه ما نسبت به سایر چاپخانه‌ها این است که از هر نوع موادی استفاده نمی‌کند و از مواد کاملاً بهداشتی و ایمن استفاده می‌کند و به شدت تحت کنترل وزارت بهداشت هستند. اگر اتفاقی بیوفتد تولید دارو دچار مشکل می‌شود یا دارو دیر به دست مردم می‌رسد»

 

این مسئول از گلایه ای دیگر نیز سخن گفت و اذعان کرد: «در حال حاضر بروشور‌ها از جعبه‌های دارویی حذف شده و جای خود را به چاپ خیلی ریز نوشته و خلاصه در پشت محصول داده است. شیشه به پلاستیک تبدیل شده که در جهان استاندارد نیست. استاندارد‌های مورد نظر در کشور های هدف صادراتی، تحت تأثیر آن کشور است و آنها تکلیف می‌دهند.»

 

بازدید از چاپ هودیس

وی در ادامه با بیان رعایت استاندارد‌های محصول تصریح کرد: «برای توسعه صادرات و چاپخانه باید استانداردهای بسته‌بندی محصولات رعایت شود. اگر رعایت نشود کل محصول به کشور بر می‌گردد. واردات خیلی خوب نیست ولی بعضی اوقات لازم است.»

 

امیر هومن محمدی، در خصوص سوال توسعه برند در رابطه با  برنامه‌های برندسازی این چاپخانه، با مدیر‌عامل چاپخانه هودیس پارس، گفت: «ما درنمایشگاه های داخلی و خارجی و به خصوص در نمایشگاه‌های تخصصی شرکت می‌کنیم و بسیار موفق هستیم. با توجه به بازدید و بازرسی‌هایی که از چاپخانه‌های خارجی کردیم، استانداردها را وارد کردیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا