اقتصادی

پیامک بانک ملی به مشتریان بانک آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ بانک ملی با ارسال پیامکی با سرشماره بانک اینده به مشتریان این بانک تاکید کرد: «حضور مشتریان بانک آینده در خانواده بزرگ بانک ملی ایران را خوش‌آمد می‌گوییم. این بانک خود را متعهد به تداوم اجرای کلیه قراردادهای جاری و ارائه بی‌وقفه خدمات می‌داند.»

در این اطلاعیه شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۴۱۴۰ و ۰۲۱۲۷۶۶۳۰۰۰ برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مشتریان معرفی شده است.

بر اساس مصوبه بانک مرکزی، مجوز فعالیت بانک آینده لغو و امور مربوط به مشتریان، سپرده‌ها و تعهدات آن به بانک ملی ایران واگذار شده است.

پایان/

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا