پاکستان کماکان میانجی میماند؟

همیشه از همه طرفهایی که با حسن نیت سعی میکنند از مساعی جمیله برای مجاب کردن طرفهای مقابل به توقف تنش آفرینی در منطقه استفاده کنند، قدردانی میکنیم.
«اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در نشست خبری خود با خبرنگاران به بیان مهمترین مواضع، تصمیمات و اقدامات دستگاه دیپلماسی در یک هفته گذشته پرداخت.
به نقل از فارس، بقائی درباره گفتوگوی تلفنی عراقچی با همتای قطری و اینکه نقش میانجیگری قطر در حال افزایش است، نیز بیان کرد: خیلی کشورها تماس میگیرند و کشورهای منطقه خیلیها نگرانی واقعی دارند نسبت به تشدید تنشها و ما هم همیشه از همه طرفهایی که با حسن نیت سعی میکنند از مساعی جمیله برای مجاب کردن طرفهای مقابل به توقف تنش آفرینی در منطقه استفاده کنند، قدردانی میکنیم.
وی گفت: طرف میانجی همچنان پاکستان است و به عنوان میانجی رسمی کارهایش را ادامه میدهد. قطر و دیگر کشورها ارتباط دارند.



