وب گردی

ورود قوه قضائیه به موضوع اینترنت پرو | پاسخ وزیر ارتباطات به سوالاتی درباره اینترنت پرو

وزیر ارتباطات گفت: در شرایط جنگ اخیر، میزان درخواست‌ها و استفاده از سکوهای داخلی به‌ویژه پیام‌رسان‌ها به‌صورت قابل توجهی افزایش یافت.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛ سید ستار هاشمی افزود: در بعضی از این سکوها و پیام‌رسان‌ها، شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی و حتی بیش از دو برابری در میزان استفاده بودیم.
وی ادامه داد: موضوع اینترنت کسب‌وکارها در مقطعی، مشخصاً پس از اتفاقات دی‌ماه، در دستور کار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفت.
وی افزود: در آنجا مقرر شد صرفاً برای شرایط امنیتی و بحرانی، بحث اینترنت کسب‌وکارها قطع نشود. بعدها، این دسترسی کسب‌وکارها در شرایط خاص و بحران، با نام تجاری «اینترنت پرو» نام‌گذاری شد.
این عضو دولت تاکید کرد: در فرآیند واگذاری اینترنت پرو یا همان اینترنت کسب‌وکارها، در برخی موارد از مسیر تدوین شده و مقرر در آن مصوبه فاصله گرفته شد.
وزیر ارتباطات ادامه داد: در حوزه اپراتورها، تذکرات لازم توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی داده شد و از سوی دیگر قوه قضائیه نیز به این موضوع ورود کرده است. متخلفان اینترنت پرو در حال حاضر با جدیت در حال پیگیری هستند.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا