اقتصادی

واریزی ویژه برای فرهنگیان بهمن ۱۴۰۴ / این گروه منتظر واریز ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانی باشند + مشمولان

حساب فرهنگیان تا پایان بهمن ماه پرپول خواهد شد.

به گزارش توسعه برند؛ با نزدیک شدن به پایان سال، دغدغه بسیاری از کارکنان و فرهنگیان کشور، دریافت عیدی پایان سال و کمک‌هزینه ماه رمضان است. این پرداخت‌ها همواره یکی از مهم‌ترین منابع مالی خانوارها در این ایام به شمار می‌رود و اطلاع از مبلغ و زمان واریز آن برای برنامه‌ریزی هزینه‌ها اهمیت بالایی دارد. در همین راستا، وزارت آموزش و پرورش جزئیات دقیق پرداخت عیدی و رفاهیات ماه رمضان را اعلام کرده است.

مبلغ و زمان واریز عیدی ۱۴۰۵

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۴ برای تمامی پرسنل فرهنگی شاغل و دانشجومعلمان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. این مبلغ در روزهای پایانی بهمن‌ماه ۱۴۰۴ و همراه با حقوق همان ماه به حساب کارکنان واریز خواهد شد.
لازم به ذکر است که این پرداخت بدون درج در فیش حقوقی بهمن‌ماه انجام می‌شود و هیچ مالیات یا کسوراتی از آن کسر نخواهد شد.

واریز کمک‌هزینه ماه رمضان ۱۴۰۴

علاوه بر عیدی پایان سال، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان کمک‌هزینه و رفاهیات ماه مبارک رمضان برای تمامی کارکنان فرهنگی و دانشجومعلمان در نظر گرفته شده است. این مبلغ نیز همزمان با عیدی پایان سال و همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود.
به این ترتیب، مجموع مبلغ پرداختی به هر فرد ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود که شامل ۱۰ میلیون تومان عیدی و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه ماه رمضان است.

منبع: اقتصاد انلاین

‫۳۹ دیدگاه ها

  1. واقعا ظلم بزرگی در حق معلمان دارای فرزند است.پس فرزندان پشم هستند.نمیدانم چه کسی این تصمیم گرفته است.

    1. بازنشستگان که هیچ! کمک ماه رمضان نمیگیرند . متاهلین و فرزنددارها نیزبه اندازه مجردهاعیدی و پول خرمای ماه رمضان میگیرند وهمسروفرزند حساب نمیشود؟؟
      بازنشسته ها بیشترازهمه نیازدارند. غیرازبچه ها، عروس ودامادونوه ونتیجه و……….
      آنهایی که تصمیم گیرنده هستند درآمدهای میلیاردی دارن و نداری رانمیفهمند

      1. بازنشسته ها پشم هم نیستند برای این مملکت فقط اونجارو پاره شده بی خود و بی جهت البته بلانسبت همکاران عزیز واقعا متاسف ام برای این جامعه که ما عمر با برکت مان رو برایش گذاشتیم ولی هیچی دستمان رو نگرفت

      2. برادر ۶ میلیونتو کرده ده میلیون بد شده برات؟
        اگه الان عیدی ما مجردارو بکنن ۴/۵ واسه تو ۶/۵ بشه خیالت راحت میشه ؟
        اخه شما از جون این مجردا چی میخواین من نمیدونم ، زشته شما فرهنگی هستی ، زن و بچه داری ؟ حق اولاد و فرزند تو حقوقت هست دیگه ، هر چند خیلی کمه
        یعنی یه بار تو این کشور عدالت رعایت شده اونم عیدی امساله

        1. آدم نا حسابی اولا؛مگه از جیب خودش یا پدرش میده تا تو بخواهی منت بذاری؟ ثانیا این چه جور عدالتی است که تو و امثال تو اینو میفهمی؟؟؟!!!! و متوجه آن نیستی که بر سر سفره بازنشسته، فرزند ونوه هم هست.
          ثالثا؛ چرا به افراد شاغل کمک هزینه شب چله تعلق گرفت؟ ولی برای بازنشسته نه؟ مگر بازنشسته چله و ماه رمضان ندارد؟!! این مملکت گرفتار آدمهای کج فهمی مثل شما یا دزدان وغارتگران بیت المالی هست که شکم سیری ناپذیری دارند، که مردم بدبخت و بیچاره این گونه گرفتار شده اند.

  2. خاک برسرت نویسنده این مطلب که نوشته حساب فرهنگیان پرپول شد ۱۲۵۰۰ باهاش میشه چه کارکرد که این رادربوق وکرنا کرده آید

    1. سلام
      همکار گرامی باز ما اون دنیا بهشت میریم خوب دیگه
      همه رو وزیر کردیم.
      خودمون مثل بلانسبت خر تو گل موندیم.
      خیلی عذر خواهم

    2. سلام این کمکی های رمضان نشد چله برای معلمان شاغل است مگر بازنشستگان فرهنگی ۳۰ عمر خود را دراین نظام صرف آموزش وپرورش نکردن حالا بیگانه شدن

  3. از دهک یک بهمن ماه شدم دهک ۸ رفتم سایت ها ببینم چه خبره.
    توی خود سایت مشاوره وزارت رفاه هدف مند فروشی دهک ها.
    مستاجر با  زن و ۲ بچه بردنش دهک ۸.
    و صاحب ۸ خانه و ۱۵ ماشین را بردند دهک یک.
    و فردا که  یارانه  ۳ دهک بالا را قطع کردند.
    مردم می روند خیابان و مرگ بر پزشکیان می گویند.
    و پهلوی را می آورند و شاه می کنند. و همه شما را می کشند.
    من می گویم قبل از اینکه پهلوی را بیاورند و شما را بکشند.
    شما وزارت رفاه و هدف مند و دهک فروشی یارانه و کالا برگ همه را بکشید.
    از خدماتی تا کارمند و مدیر و وزیر.
    از براندازان و توطئه گران کم میشود.
    جمهوری اسلامی یک دشمن کمتر میشود.

    1. من هیچ سندی حتی موبایلم به نامم نیست و یه مسکن وهر با هزارتا وام و قرض ۲ ساله گرفتم که به نام همسرمه، بازنشسته هم هستم، به خاطر وام ها و پرداخت ۱۲ تا قسط در ماه که از حقوقم بیشتره دهک ۹ شدم!!!!
      مرده شور نون گدایی شون رو ببرن فقط ۳۵ سال چشمم به لطف خدا بوده. سخت گذشت ولی گذشت!!!

  4. پس حق اولاد وعائله مندی چه میشه چرا عیدی یه معلم مجرد بایه معلم متعهل ودارای پنج فرزند یکسان باشه

    1. پس بازنشسته ها چی؟چراکمم هزینه رفاهی شامل بازنشسته نمیشه.مگه بازنشسته خانواده ندارد.رمضان وروزه نداره.چقدرتبعیضلعنت ب تبعیض ودیدگاه غلط

    2. برادر ۶ میلیونتو کرده ده میلیون بد شده برات؟
      اگه الان عیدی ما مجردارو بکنن ۴/۵ واسه تو ۶/۵ بشه خیالت راحت میشه ؟
      اخه شما از جون این مجردا چی میخواین من نمیدونم ، زشته شما فرهنگی هستی ، زن و بچه داری ؟ حق اولاد و فرزند تو حقوقت هست دیگه ، هر چند خیلی کمه
      یعنی یه بار تو این کشور عدالت رعایت شده اونم عیدی امساله

  5. برو مرد، برو یه شغل آبرومندانه برای خودت دست و پا کن. اگه وجدان داشتی از افزایش حقوق و عیدی سایر ارگانها هم مطلب میذاشتی.

      1. مبلغ ۱۲/۵۰۰میلیون به حساب کدام فرهنگی شاغل واریز شده که شما آن رادربوق وکرنا گذاشته اید ،کمی صادق باشید.اول بدانید بعد آنرا درشیپورتان بدمید ای کذابان بترسید ازعذاب الهی

  6. سلام لطفاً یکی حساب کتاب کنه با دوتا بچه
    این همه پول رو خرج چه کاری بکنیم
    لباس بخریم برای بچه ها
    عیدی بدیم
    آجیل و میوه شب عید و……

  7. یکسان بودن عیدی برای همه فرهنگیان نه درست است نه منصفانه . بین یک فرد مجرد و یک متاهل و بچه دار باید اندک تفاوتی قایل شد سود این روش پرداخت برای خانواده هایی که دو کارمند دارند مفید است نه بقیه کارمندها

  8. از واریزی های نفت، بانک، مابقی کارمندان هم بگید
    رفاهیات مابقی کارمندا زیر ۱۰۰ میلیون نیست
    ولی خبرگزاری جرات ندارن از اونا حرف بزنن

  9. از واریزی های نفت، بانک، مابقی کارمندان هم بگید
    رفاهیات مابقی کارمندا زیر ۱۰۰ میلیون نیست
    ولی خبرگزاری جرات ندارن از اونا حرف بزنن

      1. هرچی سرمون بیاد حقمونه چون امسال ده هزار بازنشسته استمرار زدن وقتی اینجور چیزا رو میبینن میگن لابد آموزش و پرورش بهشته که اینجور واسش سرو دست میشکنند

  10. سلام اگه زباله جمع میکردم حقوق مزایابیشترداشتم شرمنده بچه هام هستم و بچه های مردم که درس دادم نمیدانم چکسی این قانون راتعین میکند آخه معلم ها خودشان قانون رابه همه‌ی بچه هایادمیدهندسرکلاس آخه تاکی ظلم به فرهنگیان بخصوص بازنشسته های فرهنگی من این حقوق و مزایا رابه همان اقامیدم که این را تصویب کرده ببینم می‌تونه خانواده را اداره کنه اونم شب عیدخداازتون نگذرد

  11. بازنشستگان که هیچ! کمک ماه رمضان نمیگیرند . متاهلین و فرزنددارها نیزبه اندازه مجردهاعیدی و پول خرمای ماه رمضان میگیرند وهمسروفرزند حساب نمیشود؟؟
    بازنشسته ها بیشترازهمه نیازدارند. غیرازبچه ها، عروس ودامادونوه ونتیجه و……….
    آنهایی که تصمیم گیرنده هستند درآمدهای میلیاردی دارن و نداری رانمیفهمند
    درضمن اون اُسکُل وشاسکول و مونگُل و دَنگُول و خِنگوُل و ……..بلدهستن ۱۲میلیون وپانصدرابشماره؟ که گفته جیب ما پر پول شده…..!!!!!@ حتما نمیتواند. چون فکرمیکنه این مبلغ ارزشش مثل سالهای دهه هفتاده…….

  12. خاک بر سر بیسوادتون که فکر می‌کنید ۱۲/۵۰۰میلیون تومن تو این اوضاع گرونی و تورم
    ورشکستگی اقتصادی خیلی زیاده که میگید جیب
    فرهنگیان پر پول شده مردک با شعور دیگران بازی
    نکنید خودتون…‌‌

  13. تقصیر از خودمان است.اقایان بازنشسته ه؛باز شما سال تحصیلی جدید برید کلاس ودرس بگیرید چون آقای وزیر معلم ندارد اما وقتی به رفاهیات می‌رسد بازنشسته دیده نمی‌شود.. ننگ بر شمایی که از کلاس درس معلم به مسولیت رسیدید واکنون یادتان رفته که با زحمت چه کسانی به این جایگاه رسیدید لعنت خدا بر شما که شندر غاز معلم را بوق وکرنا میکنید واز حقوق نفت ومخابرات وگاز وبانگ ودارایی ورفاهیاتشان چیزی نمی‌گویید اگر قیامتی هست من می‌گویم آه وحسرت خانواده هایمان گریبان شما وزندگی تان رادر این دنیا بگیرد که از عدالت خدا هیچ بهره‌ای در این سال‌ها نکردید وزبان بازی کردید..در این دنیا رو سیاه شوید واز حلقوم شما وفرزندانتان چرک وخون آید.اقای وزیر.ننگ ابدی بر تو

  14. متاسفم که گذشتگان وما به اندازه ی خودمون،دانش آموزان خوبی تربیت نکردیم که الان در راس امور،انسانی خدمت نمیکنند

  15. ماروبگو ۳۰سال واسه کی کارکردیم؟!اگه سیب زمینی پیازمیفروختیم اوضامون بهتربود.خااااک برسر اون تصمیم گیرنده نفهم

  16. آدم نا حسابی اولا؛مگه از جیب خودش یا پدرش میده تا تو بخواهی منت بذاری؟ ثانیا این چه جور عدالتی است که تو و امثال تو اینو میفهمی؟؟؟!!!! و متوجه آن نیستی که بر سر سفره بازنشسته، فرزند ونوه هم هست.
    ثالثا؛ چرا به افراد شاغل کمک هزینه شب چله تعلق گرفت؟ ولی برای بازنشسته نه؟ مگر بازنشسته چله و ماه رمضان ندارد؟!! این مملکت گرفتار آدمهای کج فهمی مثل شما یا دزدان وغارتگران بیت المالی هست که شکم سیری ناپذیری دارند، که مردم بدبخت و بیچاره این گونه گرفتار شده اند.

  17. سلام به مسئولان ذی ربط ما بازنشسته‌ها در گذشته با کمبودهای بسیار بسیار زیادی از جمله عدم ناکافی بودن وسایل کمک آموزشی و بابیشتراولیایی که یاسواد نداشتندیا کم سواد بودند و تمام مسئولیت یادگیری بر دوش معلمین حق التدریسی بود که هفت هشت ده سال کار می‌کردند و بعد از این مدت وقتی رسمی می‌شدند ۳ سال یا ۴ سال به آنها سابقه سنواتی میداند من خودم حق التدریس بودم حقوق ماهانه من ۳۰۵۰ تومان بود در سال ۶۷ یعنی یک حقوق بسیار ناچیز آن هم سه ماه یک بار یعنی در ۹ ماه تحصیلی من ۹۱۵۰ تومان درآمد داشتم و و در سال ۹۷ هم بازنشست شدم و رتبه بندی هم شاملم نشد آن هم با حقوق ناچیز و مدرکم لیسانس است و با سابقه ۳۰ سال و ۱۷ روز حال از شما می‌پرسم چطور دانشجو و معلمین جوان کمک رفاهی دارند اما شامل بازنشسته‌ها با سن بالا و با جمعیت خانوادگی زیاد هیچ نگاهی نمی‌شود ما که خارج از این سازمان نیستیم لطفاً کارشناسی‌تر تصمیم بگیرید با تشکر

  18. شعور ندارید واسه بازنشسته فرهنگی هم کمک معیشتی بریزید مگه چند نفر بازنشسته فرهنگی دارید که دل در میکنید واسه اونا بریزید

  19. میشه دست از سر معلم جماعت بردارید

    جز شغل معلمی در ایران شغل دیگری نیست تا کی می خواهید با روان این قشر بازی کنید

  20. من که معلم نیستم ولی وقتی بچه خودم را می‌بینم می‌فهمم که چه بلایی سر معلمان می‌آید.
    واقعا فداکارند.
    این مبالغ با این گرانی‌ها، هیچه.
    آقای روزنامه‌نگار با این تیتر زدن، اعصاب من را خرد کردی، چه برسه به معلمها

  21. سلام طاعات و عبادات قبول حضرت حق ان شاءالله. ان شاءالله تن تان سلامت و عاقبت تون سبز ، رزق و روزی تون پرخیر و پربرکت باشد ان شاءالله 🕋🕌🤲💐

    دور از جون دوستان بزرگوار فرهنگی کسی که بازنشسته می‌شود یعنی مرده و از لیست وزارت آموزش و پرورش حذف شده ؟؟!!!

    دیگه در این دنیا فانی زندگی نمی کند و وارد بهشت یا دنیای باقی شده ؟؟!!!

    فکر کنم در جلسات یا تصمیمات هیئت دولت فکر می کنند همه شاغلان و کسی بازنشسته نشده ؟!!!

    دست اندر کاران یا تصمیم گیرندگان یا کسانی که تصویب می کنند ، دقیق و عادلانه تصمیم بگیرید بفکر آخرت تان باشید که باید جوابگوی تصمیم و قوانین تان باشید .

    چرا دوست دارید فرهنگیان لعنت و نفرین تا کنند؟!
    بفکر بازنشسته عمری را صرف مردم کشورش کرده باشید، همین که خداوند نظر و عنایت دارد خدا را هزاران مرتبه شکر یاعلی

  22. مبلغ ۱۲/۵۰۰میلیون به حساب کدام فرهنگی شاغل واریز شده که شما آن رادربوق وکرنا گذاشته اید ،کمی صادق باشید.اول بدانید بعد آنرا درشیپورتان بدمید ای کذابان بترسید ازعذاب الهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا