وب گردی

هشدار تند و تیز به امارات: هیچ نقطه‌ای در امان نخواهد بود

یک منبع نظامی ایران به تهدیدهای منتسب به امارات پاسخ داد.

 یک منبع نظامی در واکنش به گزافه‌گویی منتسب به امارات به تسنیم گفت: تاکنون تهدید رسمی از ناحیه اماراتی‌ها اعلام نشده و آنچه تا این لحظه گفته می‌شود، اخباری است که در رسانه‌ها به نقل از منابع وجود دارد؛ اما اگر اماراتی‌ها بازیچه اسرائیل شوند و دست از پا خطا کنند، درسی خواهند گرفت که تا ابد فراموش نکنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که امارات اقدام غیرعاقلانه‌ای انجام دهد، تمام منافعش به هدف ایران تبدیل می‌شود و هیچ نقطه‌ای از تاسیسات اماراتی در امان نخواهد بود.

 این منبع نظامی خاطرنشان کرد: امارات می‌داند که در خانه شیشه‌ای بسیار نحیف و ظریفی نشسته است و ناامنی برای او سمّ مطلق است. اگر می‌خواهد اشتباه جنگ ۴۰ روزه را تکرار کند، ما خویشتنداری را کاملاً کنار گذاشته و با این لانه صهیونیست‌ها، همچون بخشی از رژیم صهیونیستی برخورد خواهیم کرد.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا