مهدی فاطمیان: یکپارچگی بانکها و کسبوکارها با سرویس بانکداری شرکتی زیبال، نقطه عطفی در تحول صنعت مالی

مهدی فاطمیان، مدیرعامل زیبال، در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال، بر اهمیت همگرایی بانکها با نیازهای نوین کسبوکارها و نقش زیبال در کاهش فاصله بانکداری سنتی و دیجیتال تأکید کرد.
به گزارش توسعه برند؛ در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال، مهدی فاطمیان، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اهمیت تحول در خدمات بانکی و نقش زیرساختی زیبال گفت: «هدف ما از ارائه سرویس جدید، ایجاد یکپارچگی واقعی میان بانکهای عامل و کسبوکارهاست تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مدیران مالی امروز و شرکتهای رو به رشد باشیم.»
فاطمیان با تأکید بر نگاه فرصتآفرین نسبت به تهدیدهای بازار افزود: «در هر فصل اقتصادی، حتی در دل تهدیدها میتوان فرصتهایی برای فاصله گرفتن از ساختارهای سنتی و نزدیک شدن به اقتصاد دیجیتال خلق کرد. سرویس بانکداری شرکتی زیبال هم نمونهای از همین جریان است و تلاش کردهایم راهکاری مبتنی بر نیازهای واقعی ارائه دهیم که بتواند محدودیتهای گذشته را بردارد و تحولی واقعی در لایه خدمات مالی ایجاد کند.»
وی با اشاره به گذار صنایع و شرکتها از مدلهای سنتی به بانکداری دیجیتال گفت:
«چشمانداز ما این است که با کمرنگ شدن نگاه سنتی، کسبوکارها بتوانند بر بستر بانکداری مدرن با سرعت و امنیت بیشتر فعالیت کنند و از فرصتهای تازه بهرهمند شوند.»
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
مدیرعامل زیبال در پایان با اشاره به دوره گذار اقتصادی تصریح کرد: «در شرایط فعلی، انتظار وضعیت خاص یا شوک جدی در بازارها نداریم، بلکه یک دوران گذار است که امیدواریم خروجی آن به بهبود معیشت و اقتصاد مردم منتهی شود و تلاش میکنیم زیبال در این مسیر بهترین عملکرد را ثبت کند.
پایان