اقتصادی

طرح «افق» بانک رفاه، با افزایش سقف وام، تعهد برند به جامعه کارگری و عمومی را تثبیت کرد

با تمرکز بر ارزش اصلی “رفاه” در نام برند خود، بانک رفاه کارگران با افزایش مبلغ تسهیلات طرح قرض‌الحسنه “افق”، گامی قاطع در جهت حمایت از مردم برداشت. این حرکت، نشان‌دهنده استراتژی بلندمدت بانک برای تبدیل شدن به مرجعی قابل اتکا در تأمین نیازهای آحاد جامعه و پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی است.

بانک رفاه

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سقف تسهیلات خرد این طرح از مبلغ ۳۰۰ به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی (امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده) و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان به همراه کارکنان اشخاص حقوقی و حقیقی (کارفرما) با سپرده‌گذاری در مقاطع ۱ الی ۱۲ ماه می توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه این طرح بهره‌مند شوند.

سقف تسهیلات این طرح برای اشخاص حقیقی و شرکت‌ها به ترتیب ۴۰۰ و ۷۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶ الی ۶۰ ماهه است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در این طرح، انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک بدون محدودیت و به سایر اشخاص حقیقی با سقف سالانه ۱۰ میلیارد ریال امکان‌پذیر است. شرکت‌ها نیز می‌توانند امتیاز میانگین حساب استفاده نشده خود را به کارکنان انتقال دهند.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) این بانک با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا