شتاب نوآوری در ایرانول؛ مسیری برای تقویت برند ملی صنعت روانکار

در تداوم برنامه «شتابدهی نوآوری» شستا، دکتر نظری معاون نوآوری و اقتصاد دانشبنیان شستا با حضور در پالایشگاه روغنسازی شرکت نفت ایرانول، بر ضرورت تعامل گسترده با شرکتهای دانشبنیان و بهرهگیری از فناوریهایی چون هوش مصنوعی و سامانههای زنجیره تأمین تأکید کرد و گفت: ایرانول میتواند با نوآوری مستمر و اتکا به ظرفیتهای داخلی، برند خود را در صنعت روانکار کشور و منطقه ارتقا دهد.
به گزارش توسعه برند به نقل از ایرانول، در نشست برگزارشده روز یکشنبه ۲۰ مهرماه، دکتر نظری بر ضرورت تقویت همکاری با شرکتهای دانشبنیان و بهرهگیری از ظرفیت نخبگان و نیروهای خلاق تأکید کرد و گفت:
معاون نوآوری و اقتصاد دانشبنیان شستا همچنین استفاده از فناوریهای نوین، از جمله هوش مصنوعی و سامانههای زنجیره تأمین را عامل مهمی در افزایش شفافیت، ارتقای بهرهوری و تقویت برند ایرانول دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی، باید انتخاب کنیم؛ یا تغییر کنیم، یا قربانی تغییرات شویم. ایرانول شرکتی تأثیرگذار و صادراتمحور است و مایه افتخار کشور به شمار میرود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””



