سپیده عابدینی در الکامپ ۲۸: نمایشگاه، فرصت مستقیم ارتباط برند با مخاطب؛ آنلاین جای آن را نمیگیرد

در گفتوگوی اختصاصی با سپیده عابدینی، مدیرکل ارتباطات بازار مبیننت، در حاشیه الکامپ ۲۸، او از تجربه متفاوت حضور امسال بهعنوان بازدیدکننده سخن گفت و تأکید کرد: «هیچ ارتباط آنلاین نمیتواند جای ارتباط نزدیک در نمایشگاه را پر کند». عابدینی همچنین به اهمیت هویت بصری یکپارچه برندها و نقش مسئولیت اجتماعی در ارتقای تصویر برند پرداخت.
به گزارش توسعه برند، در جریان برگزاری بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، سپیده عابدینی، مدیرکل ارتباطات بازار مبیننت، با حضور در غرفه توسعه برند، از تجربه متفاوت شرکت در این رویداد بهعنوان بازدیدکننده سخن گفت و تأکید کرد:
«هیچ ارتباط آنلاین و حضور در فضای مجازی، به نظر من هیچوقت نمیتواند جای ارتباط نزدیک و حضوری در نمایشگاه را پر کند.»
حضور ذیل همراه اول
عابدینی با اشاره به این که امسال مبیننت بهصورت مستقل در الکامپ شرکت نکرده، توضیح داد:
«ترجیح دادیم بهصورت مستقل شرکت نکنیم و حضورمان را ذیل خانواده همراهاول با تمرکز بر سرویسهای فیبر نوری و خدمات هوشمندسازی ادامه دهیم.»
او اضافه کرد این تغییر استراتژی، فرصت بیشتری برای بازدید گسترده از سالنها و غرفههای دیگر فراهم کرد.
ارزش تعامل حضوری
مدیرکل ارتباطات بازار مبیننت با بیان اهمیت ارتباط مستقیم برند با مخاطب خاطرنشان کرد:
«نمایشگاه، یکی از اصلیترین بسترهایی است که برند میتواند ارتباط مستقیم با مخاطبش داشته باشد؛ فرصت برگزاری جلسات مهم با سازمانها و نهادهای مختلف فراهم میشود و تصویر برند مستقیم منتقل میشود.»
مشاهده هیجان نسل فناوریدوست
وی یکی از نکات جالب نمایشگاه امسال را حضور پرانرژی جوانان علاقمند به فناوری دانست:
«نسلی که تکنولوژیمحور است و ترندهای حوزه فناوری را دنبال میکند، با هیجان در نمایشگاه حاضر بودند.»
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
ارتقای هویت بصری برندها
عابدینی از بهبود قابلتوجه هویت بصری برندها در سال جاری گفت:
«حتی اگر لوگو یا اسم برند روی غرفه نباشد، طراحی و رنگها بهخوبی هویت بصری را منتقل میکنند. برندها امروز بیش از گذشته برای نمایش پررنگ هویت بصریشان اهمیت قائل هستند.»
مسئولیت اجتماعی؛ فرهنگ قابل انتقال
در بخش پایانی گفتوگو، او به فعالیتهای مسئولیت اجتماعی مبیننت اشاره کرد:
«از هوشمندسازی مدارس تا ایجاد زیرساخت ارتباطی برای مناطق کمبرخوردار و حمایت از دانشآموزان مستعد، بخشی از برنامههای ماست. مسئولیت اجتماعی باید بیشتر پروموت شود تا سایر برندها را ترغیب کند وارد عمل شوند.»
عابدینی مسئولیت اجتماعی را «فرهنگی قابلکپی» دانست که مشارکت چندین برند در آن، به نهادینهشدن ارزشهای اجتماعی کمک میکند.
برای دیدن کامل این مصاحبه، ویدیوی زیر را تماشا کنید:



