وب گردی

سفر رئیس موساد به امارات هنگام بمباران ایران؛ ماجرا چیست؟

رئیس موساد هم زمان با جنگ امریکا ـ صهیونی علیه ایران، دو بار به امارات سفر کرد.

وال استریت ژورنال ادعا کرد که دوید بارنیا، رئیس موساد در ماه های اسفند و فروردین و در اوج درگیری های نظامی علیه ایران، به امارات متحده عربی سفرهایی داشته است. به گفته مقامات عرب، هدف از این دیدارها، هماهنگ کردن و مدیریت عملیات های نظامی و دفاعی مشترک بوده است. در واقع این مأموریت ها قسمتی از پروژه رژیم صهیونیستی برای تشکیل محور امنیتی در مقابل ایران به شمار می رفت. حتی یکی از عملیات های نظامی امارات علیه ایران، با همکاری نیروهای نظامی اسرائیل انجام شد.

امارات در طول جنگ، حملات نظامی مستقلی به ایران داشته است. در حالی که سایر کشورهای حوزه خلیج فارس از مشارکت در این درگیری خودداری کردند.

به گفته وال استریت ژورنال، رژیم صهیونیستی قصد دارد امارات متحده را به رویارویی نظامی علیه ایران سوق دهد که اگر این اتفاق بیافتد، پیامدهای خطرناکی را برای امنیت منطقه به دنبال خواهد داشت.

در روزهای گذشته نیز گزارش هایی مبنی بر ارسال سیستم های پدافندی فلاخن داوود و گنبد آهنی و نیز نیروهای نظامی توسط اسرائیل به امارات منتشر شد.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا