برندهای ایرانی

دیجی‌پی؛ برند پیشرو خرید اعتباری با امکان پرداخت قسطی خدمات دیوار

با همکاری دیجی‌پی و پلتفرم دیوار، آگهی‌دهندگان می‌توانند هزینه سرویس‌هایی مانند نردبان و پله را که به بهتر دیده شدن آگهی کمک می‌کنند، به‌صورت یک‌قسطه یا چهارقسطه پرداخت کنند. این راهکار اعتباری که بدون ضامن، چک یا سفته و تنها بر اساس اعتبارسنجی رفتار مالی کاربران ارائه می‌شود، علاوه بر افزایش انعطاف‌پذیری پرداخت، جایگاه دیجی‌پی را به‌عنوان برند جریان‌ساز خدمات مالی نوین در کنار دیجی‌کالا، تپسی‌شاپ، اسنوا و ده‌ها فروشگاه دیگر تقویت می‌کند.

به گزارش توسعه برند، خرید اعتباری خدمات، به آگهی‌دهندگان دیوار این امکان را می‌دهد که هزینه سرویس‌هایی مانند نردبان، پله و… را که به بهتر دیده شده آگهی کمک می‌کند، در یک یا چهار قسط پرداخت کنند.

کاربران با داشتن اعتبار دیجی‌پی می‌توانند به دو روش یک قسطه و چهار قسطه این هزینه را پرداخت کنند. در روش یک قسطه، در زمان دریافت خدمات هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود و کل هزینه، از یکم تا پنجم ماه بعد از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی قابل پرداخت است.

در روش چهار قسطه، کاربران یک‌چهارم هزینه خدمات را در زمان خرید پرداخت می‌کنند و بقیه هزینه را در سه ماه بعد و در سه قسط، پرداخت خواهند کرد.

اعتبار دیجی‌پی نیاز به ضامن، چک و سفته ندارد و تنها با اعتبارسنجی بر اساس بررسی رفتار مالی کاربران در اختیار آنها قرار می‌گیرد. پس از خرید اعتباری و با پرداخت هر قسط، اعتبار کاربران دوباره شارژ می‌شود.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

کاربرانی که اعتبار خرید قسطی ندارند می‌توانند برای دریافت اعتبار دیجی‌پی به سوپراپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه کنند.

با اعتبار دیجی‌پی امکان خرید قسطی از دیجی‌کالا، دیجی‌لند، تپسی‌شاپ، اسنوا، جاجیگا، طلاسی، کیاگالری، موبایل ۱۴۰، تاج گلد و صدها فروشگاه آنلاین و حضوری وجود دارد.

پس از نصب اپلیکیشن دیجی‌پی می‌توانید میزان اعتبار خود را در بالای صفحه نخست اپلیکیشن مشاهده کنید.

پرداخت به موقع اقساط، نداشتن اقساط معوق بانکی، انجام امور روزمره مالی مانند کارت به کارت، خرید اینترنت و پرداخت قبض از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی و همچنین سابقه خریدهای آنلاین در گروه دیجی‌کالا، به افزایش اعتبار کاربران برای خرید اقساطی کمک می‌کند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا