وب گردی

دلفین‌های خلیج فارس دست به ماشه شدند | ماموریت زیردریایی‌های ارتش در تنگه هرمز

برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناورها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛ به نقل از فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی‌های سبک ساخت کشورمان متناسب با تهدیدها و ظرفیت‌ها و نیازها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه درحال گسترش و کف نشینی هستند.

کف نشینی در بستر دریا در اعماق آب‌های مسیر اقتدار در آبراهه تنگه هرمز برای زمان طولانی و رهگیری و انهدام انواع شناورهای متخاصم از توانمندی‌های زیردریایی‌های سبک نیروی دریایی ارتش است. این زیر دریایی‌ها در ادبیات روزمره افسران و درجه داران آن به دلفین‌های خلیج فارس مشهورند.

دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا