وب گردی

دلتنگی مالک تلگرام برای آتش‌بازی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در دوبی

پاول دورف، مالک تلگرام، با انتشار پستی در شبکه ایکس برای آتش‌بازی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در شهر دوبی ابراز دلتنگی کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، دورف که به نظر می‌رسد در دوران آتش‌بس حسابی از شلوغ شدن دوباره دوبی کلافه شده، ابراز امیدواری کرد با آمدن دوباره موشک‌های ایرانی این شهر ساحلی به خلوتی دوران جنگ بازگردد.

مالک تلگرام در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دوبی دوباره پر از ترافیک و شلوغی شده است. ما از قبل هم دلمان برای آتش‌بازی موشک‌های ایرانی تنگ شده بود – آنها به پاکسازی شهر از افرادی که تحت تأثیر قرار گرفتن بودند کمک کردند. دفاع هوایی امارات متحده عربی در زیر آتش عالی عمل کرد. با مالیات صفر درصد، ما از اروپایی‌هایی که ۵۰ درصد مالیات پرداخت می‌کنند، محافظت بهتری دریافت می‌کنیم.»

البته یکی از دلایل تبدیل شدن دوبی به شهر ارواح، برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایران به بخش‌های مختلف آن بود که ساکنان و صاحبان سرمایه را فراری داد و خیلی‌ها ترجیح دادند تا بازگشت دوباره آرامش، قید زندگی و کار و تفریح در دوبی را بزنند.

امارات در دوران جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران یکی از متحدان نزدیک واشنگتن و تل‌آویو بود و علاوه بر در اختیار قرار دادن خاک و پایگاه‌های خود به دشمنان تهران، رأساً هم اقدام به تجاوز به خاک ایران کرد.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا