اقتصادی

تولید انبه و موز در ایران با همکاری مالزی

وزیر کشاورزی مالزی و وزیر جهادکشاورزی کشورمان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. تامین نیازمندی‌ها با استفاده از توانمندی‌های یکدیگر در راستای امنیت غذایی دو کشور از اهداف این دیدار بود.

در این دیدار وزرای کشاورزی ایران و مالزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان باغات موز و انبه را توسعه دهند.

نیکبخت وزیر کشاورزی در این دیدار تاکید کرد: ظرفیت‌های همکاری دو کشور در حوزه‌های شیلات، صید و صیادی، آبزی‌پروری و سرمایه‌گذاری در حوزۀ صنایع غذایی و فرآوری محصولات کشاورزی  وجود دارد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا