برندهای ایرانی

برگزاری نخستین نشست کارگروه هوشمندسازی انرژی شستا به میزبانی برند رایتل

اولین جلسه کارگروه هوشمندسازی انرژی شستا با حضور نمایندگان هلدینگ‌های تابعه و مدیران معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان این مجموعه، روز دوشنبه ۷ مهر ۱۴۰۴ در شرکت خدمات ارتباطی رایتل برگزار شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی رایتل، در این نشست، ضمن مرور روند فعالیت‌های پیشین، این شرکت خدمات ارتباطی و تدکو (مدیریت توسعه انرژی تأمین) به‌عنوان بازوهای هوشمندسازی انرژی شستا معرفی شدند. سامانه پایش مصرف انرژی رایتل، به‌عنوان ابزاری کلیدی برای پایش و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین تدکو با تاکید بر اهمیت مشاوره‌های تخصصی و تدوین استانداردهای مصرف انرژی، نقش مکملی در مسیر توسعه و تکامل این سامانه ایفا خواهد کرد.
نمایندگان حاضر در جلسه بر اهمیت توسعه سامانه‌های هوشمند، ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه انرژی و ضرورت رعایت استانداردهای مصرف تأکید کردند. ایجاد هم‌افزایی میان هلدینگ‌های شستا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فناورانه، از جمله محورهای اصلی این نشست بود که می‌تواند به ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های انرژی در صنایع منجر شود.
گفتنی است کارگروه هوشمندسازی انرژی شستا با هدف ایجاد تحول دیجیتال در حوزه انرژی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، مأموریت دارد بستر لازم برای پایش، مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع زیرمجموعه شستا را فراهم آورد.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا