برندهای ایرانی

برند زمزم؛ همراه جوانان خلاق در جشنواره فیلم کوتاه تهران

برند زمزم ایران با حضور در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بار دیگر چهره‌ای فرهنگی از خود نشان داده است؛ حضوری که در امتداد مسیر مسئولیت اجتماعی این برند و با هدف حمایت از جوانان خلاق و پیوند میان «هنر، خلاقیت و زندگی روزمره» شکل گرفته است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی زمزم ایران، این جشنواره از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۴ در پردیس سینمایی ایران‌مال برگزار می‌شود و فرصتی است تا نگاه و صدای فیلم‌سازان جوان ایرانی دیده و شنیده شود.

این حضور بخشی از مسیر مداوم مسئولیت اجتماعی زمزم است که در ادامه مسیری است که در سال گذشته با همراهی در جشنواره فیلم فجر، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و رویدادهای دانشگاهی دنبال شد و اکنون در فضای سینمای کوتاه ادامه پیدا می‌کند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

 

زمزم در این راه، بیش از هر چیز، به ساختن لحظاتی واقعی و مشترک با مردم می‌اندیشد و باارائه محصولات خود، لحظاتی از خلاقیت، لبخند و انرژی را خلق می‌کند که با نوشیدن محصولاتی مانند زیرو زمزم رخ می‌دهد .

گفتنی است، برای زمزم ایران، حمایت از هنر و جوانان فقط یک رویداد نیست، بلکه بخشی از گفت‌وگوی مداوم با جامعه‌ای است که با آن زندگی می‌کند.

در کنار زمزم، برندها و سازمان‌هایی مانند گوشتیران، بانک صادرات ایران، بلوبانک، شهرداری تهران، تپسی، هتل پارسیان آزادی، سازمان امور سینمایی و شرکت واحد اتوبوس‌رانی نیز حامی این رویداد فرهنگی هستند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا