برندهای ایرانی

برند دیجی‌پی؛ پیشگام سفر آسان با اجاره قسطی ویلا در «شب» و اعتبار تا ۲۰ میلیون تومان

با آغاز همکاری برند دیجی‌پی و پلتفرم اجاره ویلا و اقامتگاه «شب»، کاربران می‌توانند بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن، تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و هزینه رزرو ویلا یا اقامتگاه خود را به‌صورت یک یا چهار قسط پرداخت کنند. این طرح نوآورانه، ادامه مسیر دیجی‌پی در توسعه خدمات اعتباری سفر و گردشگری است که پیش‌تر با پلتفرم جاجیگا نیز اجرا شده بود.

به گزارش توسعه برند، با طرح «خرید اعتباری» دیجی‌پی، مسافران می‌توانند تا سقف بیست میلیون تومان بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن، به‌صورت اعتباری اقامتگاه مورد نظرشان را از شب رزرو کنند و هزینه آن را در یک یا چهار قسط پرداخت کنند.

در صورت اجاره ویلا با اعتبار یک‌قسطه دیجی‌پی، کاربران بعد از اجاره ویلا، مبلغ آن را در ابتدای ماه بعد در اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت می‌کنند. همچنین در صورت استفاده از اعتبار ۴ قسطه، قسط اول در زمان اجاره و سه قسط دیگر در ماه‌های بعد قابل پرداخت است.

برای استفاده از سرویس پرداخت اعتباری، ابتدا وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید و در قسمت بالای اپلیکیشن، میزان اعتبار خود را مشاهده کنید. در صورتی که اعتبار ندارید، به بخش دریافت اعتبار بروید؛ پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی، دریافت این اعتبار برای متقاضیان فراهم می‌شود.

پس از دریافت اعتبار دیجی‌پی، کاربران می‌توانند اقامتگاه مورد نظر خود را در پلتفرم شب رزرو کرده و پس از رسیدن به مرحله پرداخت، گزینه پرداخت قسطی با درگاه دیجی‌پی را انتخاب کنند.

این امکان به کاربران اجازه می‌دهد بدون نگرانی از بابت نقدینگی مورد مصرف، بتوانند رزرو ویلا یا اقامتگاه خود را انجام داده و هزینه آن را طی یک یا چهار قسط بپردازند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در پلتفرم شب، امکان استفاده از هر دو اعتبار تک قسطه (1Pay) و چهار قسطه (4Pay) دیجی‌پی وجود دارد که بسته به میزان هزینه، کاربران می‌توانند از اعتبار متناسب با خرید خود استفاده کنند.

دیجی‌پی پیش از این با همکاری با جاجیگا، امکان اجاره قسطی ویلا و اقامتگاه از این پلتفرم را نیز با اعتبار دیجی‌پی برای کاربران فراهم کرده بود.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا