برندهای ایرانی

برند بیمه سرمد؛ پیشتاز رشد فروش و کنترل ریسک در فصل بهار

برند بیمه سرمد با اتکا به راهبری مدیریتی اثربخش و هم‌افزایی تیمی، توانست در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، رشد قابل توجهی در صدور بیمه‌نامه‌ها و مدیریت هوشمندانه نسبت خسارت به ثبت برساند؛ عملکردی که جایگاه این برند را به عنوان الگویی موفق در صنعت بیمه کشور تثبیت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از بیمه سرمد، این شرکت با راهبری مدیریتی مناسب و مؤثر و تلاش جمعی همکاران، موفق شد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ عملکرد درخشانی در صدور بیمه‌نامه ثبت کند.

بیمه سرمد در بازه ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۴ در مجموع کل حق‌بیمه‌های صادره به فروش ۳۶,۲۵۱ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۲۱,۸۹۵ میلیارد ریال) رشد قابل توجه ۶۵.۵ درصدی را داشته است، این دستاورد در حالی رقم خورده است که خسارت پرداختی در همین مدت تنها ۳۷.۸ درصد افزایش داشته که خود گویای مدیریت مناسب ریسک، بهبود فرآیندهای ارزیابی خسارت و ارتقاء کیفیت پذیرش پورتفو می‌باشد.

بررسی روند رو‌به‌رشد و امیدوارکننده بیمه سرمد در برخی از رشته‌های اصلی همچون بیمه‌ شخص‌ثالث با ۱۳۰ درصد رشد، بیمه عمر زمانی با ۹۵ درصد رشد و درمان با ۶۷ درصد رشد، نشان‌دهنده افزایش اعتماد مشتریان به شرکت و همچنین تلاش تیم مدیریت در راستای توسعه خدمات بیمه سرمد در پاسخ به نیازهای بیمه‌گزاران گرامی است.

نکته حائز اهمیت آن است که میزان فروش بیمه‌نامه ثبت‌شده در سه‌ماهه بهار ۱۴۰۴، از کل فروش ثبت‌شده در سال ۱۴۰۲ فراتر رفته است که این موفقیت نشان‌دهنده آغاز قدرتمند شرکت در سال جاری و عزم جدی مجموعه بیمه سرمد برای تحقق اهداف کلان و بودجه مصوب سال ۱۴۰۴ می‌باشد.

شرکت بیمه سرمد ضمن قدردانی ویژه از تلاش‌های بی‌وقفه مدیران، کارشناسان، نمایندگان، شبکه فروش و کلیه همکاران پرتلاش در سراسر کشور، اعلام می‌دارد که با تداوم این همدلی، انسجام و روحیه جهادی، تحقق بودجه طلایی ۱۰۰,۰۰۰ میلیارد ریالی در سال جاری به راحتی در دسترس خواهد بود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا