برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود

پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود.
احمدرضا دالوند ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح واحد تولیدی دوربینهای مداربسته شهرستان ازنا در گفتوگو با پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا بیان کرد: با توجه به تعدد و نوع کالاهایی که امروز در بازار وجود دارد، یکی از شاخصها برای موفقیت یک مجموعه و شرکت در این بازار، برندسازی است.
وی افزود: برای برندسازی باید کیفیت کالا و کنترلها را افزایش داده و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کرد.
دالوند گفت: در بحث صادرات حتی بستهبندی و نحوه ارائه کالا مهم بوده و میتواند در بازار فروش و رقابت در بازار کمک کننده باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: در بحث برندسازی در واحدهای تولیدی استان مقداری ضعیف هستیم و باید بیشتر در این خصوص کار کنیم و یک موضوع مغفول مانده است.
پایان