اقتصادی

بازسازی واحدهای آسیب‌دیده پتروشیمی وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش توسعه برند به نقل از تسنیم، حسن عباس‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در فاز نخست، بازیابی شرکت‌های پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در این فاز تلاش می‌کنیم با تجمیع منابع موجود، شرکت‌هایی را که به‌صورت مستقیم از جنگ آسیب ندیده‌اند به‌ بهره‌برداری برسانیم.

وی اعلام کرد: این فرایند با اولویت تأمین صنایع داخلی و محصولات مورد نیاز صنایع پایین‌دستی به‌شکل مطلوبی در جریان است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه و ماهشهر که به‌صورت مستقیم خسارت ندیده‌اند، به مدار تولید بازمی‌گردند.

عباس‌زاده با اشاره به فاز دوم و آغاز فرایند بازسازی گفت: آواربرداری شرکت‌هایی که به‌صورت مستقیم هدف قرار گرفته‌اند، در جریان است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه خسارت‌ها برآورد شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم عملیات بازسازی را در کوتاه‌مدت به نتیجه برسانیم.

پایان/

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا