وب گردی

انتقال پیام‌های مکتوب ایران به آمریکا توسط عراقچی

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر خود پیام‌های مکتوب درباره خطوط قرمز هسته‌ای و تنگه هرمز را با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛، خبرنگار فارس مطلع شد در سفر دوره‌ای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیام‌های مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است.

این پیام‌ها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هسته‌ای و تنگه هرمز است.

بر اساس این گزارش، این تبادل پیام‌ها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشن شدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب می‌شود.

منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخص‌شده و وظایف دیپلماتیک وزارت‌خارجه امورخارجه عمل می‌کند.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا